بانوان در پیدایش وحمایت از انقلاب و تربیت نسل نقش بی بدیلی داشتند،و شهید همت ها ،کاظمی و باکری نیز افرادی بودند که از نسل شما پرورش یافتند.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان ابهر در همایش زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس ابهربا تسلیت ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان امام حسین(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به مهمانان ، با اشاره به نقش  بانوان در پیدایش انقلاب اسلامی و رهایی کشور از طاغوت را سهم به سزایی داشتند و بعد از انقلاب هم با شروع جنگ تحمیلی بانوان دوباره وارد عرصه شدند و خوش درخشیدند .

سرگرد بابا جمادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان در پیدایش انقلاب اسلامی افزود: بانوان در پیدایش وحمایت از انقلاب و تربیت نسل نقش بی بدیلی داشتند،و شهید همت ها ،کاظمی و باکری نیز افرادی بودند که از نسل شما پرورش یافتند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر نبود حمایت بانوان در پشت جبهه های جنگ و حمایت از همسران خود ،قطعا با مشکلات عدیده ای روبرو می شدیم و درخط مقدم جبهه و  در بیمارستان های صحرایی نیزدر دوران دفاع مقدس بانوان نقش مهمی داشتند. 

 

ارسال نظرات