رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه زیرساخت تقویت فعالیت‌های محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آماده است، بر تقویت بیشتر این فعالیت‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۶۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه دومین جلسه هیأت امنای این موزه، با حضور در جمع خبرنگاران و در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه از جمله انتصاب مدیرعامل جدید موزه، ضمن تقدیر از عملکرد 6 ساله سردار خضرایی‌راد در این مسئولیت، اظهار داشت: طبیعتاً تغییر در سطح مدیریتی می‌تواند، فکر، انرژی و راه‌کارهای جدیدی را به مجموعه اضافه کند.

سرلشکر باقری افزود: دکتر جعفری که دارای سابقه فرهنگی قوی است، پیش از این در سازمان صدا و سیما و سایر مجموعه‌های فرهنگی کشور فعالیت داشته و همچنین سابقه دفاع مقدسی را در کارنامه خود دارد که امروز با تصویب هیأت‌ امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای این سمت انتخاب شد.

رئیس هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خصوص سایر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه نیز گفت: با تفاهم و همکاری با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم و آموزش عالی تصمیم‌گیری شد که قشر جوان ما اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان بیشتر با مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند و مقرر شد در این رابطه نیز تسهیلاتی فراهم شود، تا این عزیزان بتوانند بازدید‌های بهتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امکاناتی فراهم خواهد شد تا کارکنان و افسران نیروهای مسلح، دانشجویان، بسیجیان کشور و طلاب حوزه‌های علمیه بتوانند بیشتر از این مجموعه استفاده کنند.

سرلشکر باقری با اشاره به ضرورت تقویت فعالیت‌های محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه در این رابطه زیرساخت تقویت فعالیت‌های محتوایی در این مجموعه آماده است،‌ در دوره جدید به لحاظ محتوایی کارهای تازه‌تر و کامل‌تری انجام خواهد شد‌.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: 56 پروژه بزرگ با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس و مجموعه اسنادی که از دفاع مقدس باقی مانده در حال تهیه است که در اختیار موزه قرار خواهد گرفت.

سرلشکر باقری گفت:‌ در حوزه انقلاب اسلامی، شناساندن انقلاب اسلامی و ضرورت تداوم و پایداری آن برای نسل جوان از موضوعاتی است که طبق اساسنامه مصوب مقام معظم رهبری به مسئولیت‌های این مجموعه اضافه شده و آن هم موضوعی است که از حیث محتوایی در حال کار است و در موزه ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات