اگر خواهران یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند جامعه عطر و بوی شهادت خواهد گرفت و شهادت برای مردم آن جامعه الگو خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۶۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی(عج)در مراسم یادواره شهدا در سپاه ناحیه ایجرود شهادت را اوج توجه خداوند به بنده اش دانست و گفت: اگر هر کس کارها و امورات خود را برای جلب رضای حضرت احدیت انجام دهد و کارهای مهم خود را در خفا فقط برای خدا به انجام برساند خداوند نیز بنده اش را به زیباترین و بالاترین درجه خواهد رساند.

حجت الاسلام علی متین به اهمیت اخلاص در کارها اشاره کرد و افزود: شهید حججی عاشق این بود که کارهای دشوار را به او بدهند و کارهایش را به دور از چشم مردم انجام دهد و او بود که سرخود را برای خدا داد و خداوند نیز در دنیا و آخرت سربلندش نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر خواهران یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند جامعه عطر و بوی شهادت خواهد گرفت و شهادت برای مردم آن جامعه الگو خواهد بود.

گفتنی است، یادواره شهدا در حسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود با سخنرانی حجت الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی(عج) برکزار شد.

در ادامه مادرشهیدان رحیم جوادی و کریم جوادی به خاطره گویی پرداخت و سپس مداح اهل بیت(ع) مدیحه سرایی کرد

لازم به ذکر است، مراسم با اهدای لوح تقدیر به مادران شهید به پایان رسید.

 

ارسال نظرات