استاندار زنجان:

معرفی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان قطب دانشگاهی باعث افتخار استان است

با همت و تلاش مسئولین، دانشگاه علوم پزشکی زنجان در میان دانشگاه های علوم پزشکی استان هایی همچون قزوین، البرز، مرکزی و همدان، به عنوان قطب دانشگاهی معرفی شده است که این موضوع، یکی از افتخارات استان است.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: با تلاش های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان قطب اصلی پزشکی منطقه شمالغرب کشور شناخته شده است.

اسداله درویش امیری افزود: با همت و تلاش مسئولین، دانشگاه علوم پزشکی زنجان در میان دانشگاه های علوم پزشکی استان هایی همچون قزوین، البرز، مرکزی و همدان، به عنوان قطب دانشگاهی معرفی شده است که این موضوع، یکی از افتخارات استان است.

وی اظهارداشت: با توجه به موفقیت های کسب شده دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سطح کشور، انتظار مردم از مسئولین حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته و همه توقع دارند با مدیریت جدید این دانشگاه، روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری در این حوزه بود.

استاندار زنجان  با اشاره به اینکه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زنجان مطلوب است، تصریح کرد: در دوره مدیریت سابق این دانشگاه و در حوزه بهداشت و درمان، اقدامات اساسی و مهمی در این دانشگاه انجام شده است؛ به طوری که در این دوره، این دانشگاه از نظر کمی و کیفی نسبت به سایر استان ها ارتقاء چشم گیری یافت.

اسداله درویش امیری افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیش از 30 سال فعالیت، موفقیت های فراوانی در سطح کشور کسب کرده و هم اکنون به مجموعه آبرومندی برای استان تبدیل شده است.

وی با اشاره ه اینکه رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی زنجان، فردی با اخلاق و متواضع است که در طول مدیریت خود عملکرد مثبتی داشته است.اظهارداشت: همه مسئولین و مدیران باید با حسن خلق و اخلاق نیک به مدیریت مجموعه خود بپردازند و بدین ترتیب، به انجام ماموریت های سازمانی خود سرعت بخشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه راه اندازی اورژانس هوایی در استان زنجان یکی از اقدامات مهم دانشگاه علوم پزشکی به شمار می آید، تصریح کرد:با توجه به صعب العبور بودن محورهای مواصلاتی شهرستان ها، راه اندازی اورژانس هوایی، یکی از نیازهای اصلی استان بود که خوشبختانه با پیگیری های رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان، این امر محقق شد.

اسداله درویش امیری  گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان الغدیر ابهر از 10 سال پیش آغاز شده بود و تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، عملیات ساخت این بیمارستان در طول یک سال به اتمام رسید و تجهیز شد.

ارسال نظرات