خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: این حاصل فرهنگ دینی ایران است که جوان 26 ساله همچون حججی به آرزوهایش پشت پا می زند و به دفاع از حرم اهل بیت می رود.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سردار صادقی ظهر امروز در یادواره 152 شهید شهرستان کلاله و شهدای مدافع حرم استان گلستان با بیان اینکه نباید درس های سراسر عبرت دفاع مقدس را فراموش کنیم، اظهار کرد: یکی از اهداف جنگ تحمیلی دشمن بر علیه کشورمان سست کردن پایه های نظام اسلامی و جلوگیری کردن از مستحکم شدن آن بود.

وی افزود: ما در دفاع مقدس طرح نه شرقی و نه غربی را که رهبر انقلاب طراحی کرده بود را ثابت کردیم و ما در این شرایطی وارد دفاع مقدس شدیم که وابستگی به شرق و غرب یکی از اهداف دشمنان ایران بود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان یاداور شد: ایران علاوه بر مشکلاتی که در زمان جنگ تحمیلی داشت، باید از همه ابعاد استقلال خود را حفظ می کرد و اگر تبعیت شما مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری امام خمینی (ره) نبود، چنین موفقیتی حاصل نمی شد.

سردار صادقی تاکید کرد: در شرایطی که یادآور شدیم، ما دفاع مقدس را مبتنی بر فرهنگ دینی به پایان رساندیم و در این شرایط سخت تنها چند کشور مبتدی در زمینه جنگ به ما کمک کردند و تمام دنیا بر علیه ما قیام کرده بودند و آنچه که در برآورد دشمن از ایران نبود، تبعیت مردم از رهبر آنها بود که محاسبات آنها را بهم ریخت.

وی با تاکید بر اینکه باید از فرامین و رهنمود های ولایت فقیه پیروی کرد، افزود: سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید طوری عمل و برنامه ریزی کنند که انتظارت رهبری من جمله عدالت، مبارزه با مفاسد اقتصادی و غیره برآورده شود.

صادقی گفت: اینکه بخاطر تحریم در مقابل استکبار نقطه ضعف داشته باشیم، ننگ است و دولت باید زمینه ای را فراهم کند که دانشمندان و اقتصاددانان به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند و باید بدانیم که اگر از همه ظرفیت ها در کشور استفاده شود، دیگر واهمه ای از تحریم نخواهیم داشت.

وی با اشاره بر نقش مستشاری ایران در کشورهای سوریه و عراق تصریح کرد: کشورهایی همچون سوریه و عراق از جنگ تحمیلی ایران سرمشق گرفتند و با داعش مبارزه کردند.

فرمانده سپاه استان گلستان اذعان کرد: فرهنگ دینی ایران است که افرادی همچون حججی را تربیت می کند که این جوان 26 ساله با تاسی از فرهنگ عاشورا به آرزوهایش پشت پا می زند و به عنوان مدافع حرم به جبهه جنگ با دشمن می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها