خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

سکوت در برابر حاکمان ستمگر جامعه را به انحطاط می کشاند

سردار شاهرخی در تبیین علل مقابله کوفیان با سید الشهدا گفت: مردم در برابر ستمگران تمکین کردند و اجازه دادند ستمگران بر ان ها حکومت کنند و حساسیت به خرج ندادند و وقتی تصمیم گیرندگان جامعه ستمگران شدند این اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار  محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در دومین همایش رزمندگان و ایثارگران  شهرستان آبیک بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در امتداد عاشورای حسینی است و وقتی که وقایع عاشورای سال ۶۱ را مطالعه می کنید از خود می پرسید که چرا بعد از ۶۱ سال مردم با نوه پیامبر خود این عمل را انجام دادند.
وی افزود: ما برای امام حسین علیه السلام بر سر و سینه میزنیم ولی باید به عبرت های عاشورا نیز توجه کنیم که مبادا این اتفاق، این بی بصیرتی بر سر ما بیاید.  
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: سپاهیانی که آماده رویارویی با امام حسین(ع) بودند(اهل کوفه) به خوب با پیشینه امام آشنایی داشتند با این حال حب دنیا چشمهاشان را کور کرده بود. 
وی ابراز کرد: چه بر سر جاعه اسلام آمده بود که به جایی رسدیدند که برای اسارت و غارت اهل بیت رسول الله از همدیگر سبقت می گرفتند.
این مقام مسئول با ذکر علل انحطاط جامعه اذعاتن کرد: امام حسین در اخرین لحظات خود این دلایل را می شمارد که اولینش این است که مردم در برابر ستمگران تمکین کردند و اجازه دادند ستمگران بر ان ها حکومت کنند و حساسیت به خرج ندادند و وقتی تصمیم گیرندگان جامعه ستمگران شدند این اتفاق خواهد افتاد.
سردار شاهرخی افزود: مردم سرنوشت خود را به کسانی که دنبال شهوات و منکرات بودند، سپردند و مردم هم دیگر رغبتی برای جهاد نداشتند.
وی افزود: انقلاب ما استمرار حرکت حضرت رسول الله است و خانواده های معظم شهدا صدها شهید دادند و اکنون نیز در حال تقدیم کردن جوانان خود  هستند و اگر ما هم بصیرت و حساسیت نداشته باشیم به سرنوشت مردم کوفه دچار خواهیم شد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)در خاتمه افزود: قدرت ما در اعتقادات ما نهادینه شده است  و در دفاع مقدس با توپ و تانک پیروز نشدیم بلکه با اعتقادات خودمون پیروز شدیم، مراقب این اعتقادات باشیم.
وی در پایانتاکید کرد: نگذاریم دشمن این اعتقادات ما را ضعیف کند و ای برادر و خواهر مسلمان نسبت به خانواده هم حساس باشید که دشمنان در کمین هستند تا این پایگاه عظیم اجتماعی را تخریب کنند! مراقب فرزندان و خانواده ی خودمان باشیم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها