خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری عزاداری هفتمین روز محرم در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم یادواره شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

یادواره شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم لشکر عملیاتی قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با برگزاری عزاداری هفتمین روز محرم در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم یادواره شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم این یگان برگزار شد.

سخنران این مراسم، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان به تبیین جایگاه شهدای کربلا و عظمت حضرت علی اصغر (علیه السلام) پرداخت و گفت: این خون شهداست که از صدر اسلام تا کنون  اسلام را زنده نگه داشته است و لبیک شهدای مدافع حرم نیز در پاسخ هل من ناصر ینصرنی امام عشق است.

وی افزود: عزت امروز ما از آن شهداست گرچه بعضی از مزدوران داخلی سعی در کمرنگ کردن این راه و علم برافراشته شده هستند.

این مراسم عزاداری که همراه شد با یادوراه شهید مهدی علیدوست جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای شمالغرب لشکر عملیاتی نیز حضور داشتند و رزمندگان دلیر لشکر عملیاتی قم دوشادوش پدر و فرزندان شهداء به سینه زنی و مرثیه خوانی برای طفل شیرخواره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند و یا تمامی شهدا را گرامی داشتند.

خاطر نشان میشود که شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) بود که محرم سال 1394 شمسی به خیل عظیم شهداء پیوست و عاشق و شیفته روضه حضرت علی اصغر علیه السلام بود که این را نیز در وصیت نامه خود ذکر کرده بود.

یادواره شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم لشکر عملیاتی قم برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها