رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح استان مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۴۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به نقل از پایگاه پلیس، ابوالفضل امیدی اظهار داشت: این محدودیت ها از ساعت ۱۹ روز جمعه تا پایان برگزاری آئین شام غریبان در یکشنبه شب هفته آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: محدودیت های ترافیکی کلانشهر اراک از میدان فراهان به سمت فلکه قرآن (خیابان مشهد)، خیابان داوران به سمت فلکه قرآن (خیابان مشهد)، مسجد سیدها تا میدان ولی عصر(عج) و مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی(ره) و از خیابان قائم مقام فراهانی (تقاطع مولوی) به سمت میدان شورا در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی کلانشهر اراک از میدان شریعتی به سمت میدان شهدا، پل جهاد به سمت مصلای بیت المقدس، خیابان آیت الله غفاری و تقاطع خیابان دانشگاه به سمت مصلای بیت المقدس و پل برق به سمت مسجد سیدها نیز اعمال می شود.

امیدی اظهار کرد: خیابان ها و مناطق کلانشهر اراک نیز که مسیر عبور هیات های عزادارای است با محدودیت های مقطعی تردد همراه است.

وی تصریح کرد: انتظار است مردم در این ایام از خودروهای شخصی استفاده نکرده و در صورت استفاده از وسایل نقلیه، در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده خودروی خود را پارک نکنند.

امیدی عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهایی که در مسیر محدودیت های ترافیکی پارک کرده باشند را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات