خبرهای داغ:
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای ایجاد امنیت در کشور ناگزیریم در جنگ با تروریست هایی چون داعش پیش قدم باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، سردار پاسدار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در یادواره شهدای بخش کوهین شهرستان قزوین که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در روستای بکندی برگزار شد،اظهار کرد: تروریست هایی چون داعش آرامش و امنیت کشور ما را هدف گرفته اند.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد بر این باورند که دفاع از آن سوی مرزهای کشور چه ارتباطی به ما دارد و این در حالی است که ما باید به دلیل حفظ ارزشهای اسلامی و ایجاد امنیت در کشور ناگزیریم در جنگ با تروریست هایی چون داعش پیش قدم باشیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر رزمندگان برای دفاع از حرم به میدان مبارزه با داعش نروند در مدت کوتاهی باید در دروازه های کشور برای امنیت کشور بجنگند.
سردار عراقی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم علاوه بر افتخارات فراوان،امنیت پایدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند و قهرمانان واقعی میهن ما هستند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های امنیتی و سیاسی بسیار موفق عمل کرده است،اظهار کرد: در حال حاضر دامنه نفوذ امنیت نظام اسلامی ایران به بیرون از مرزهای جغرافیایی رفته و این حاصل از خودگذشتگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سایر رزمندگان در عصر حاضر بوده است.
این مسئول به جانفشانی و شهادت افتخار آمیزانه شهید حججی از شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدایی چون حججی با نثار جان خود به خوبی در مسیر ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی حرکت کردند و امروز مهم ترین وظیفه ما ادامه راه آنان است.
سردار عراقی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با فتوای امام راحل به جبهه ها رفتند و امروز نیز جان برکفان مدافع حرم با اشاره ولی فقیه افتخار آفرینی های بسیاری را برای کشور به ثبت رسانده اند.
وی در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با توکل به خدا و اراده قوی به مبارزه علیه دشمن پرداختند ولی دشمن بداند که امروز ایران با تجهیزات قوی برای امنیت کشورش به مبارزه خواهد پرداخت.
در پایان این مراسم از جمعی از خانواده شهدا تجلیل شد
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها