مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:

«واگن‌پارس» تیم برتر مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: تیم «واگن پارس» در مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و 6200 شهید شهرستان اراک موفق به کسب مقام برتر شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۶۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

سرهنگ دوم پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج واحدهای صنعتی شهرستان به میزبان شرکت آلومینیوم گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور 5 تیم از صنایع استان برگزار شد به ترتیب تیم بسیج واگن پارس، بسیج ایرالکو و بسیج مرزیجران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین تیم بسیج شیر صلا موفق به کسب کاپ اخلاق مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره 2600 شهید شهرستان اراک شد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: این مسابقات به همت بسیج جامعه کارگری شهرستان و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری به ویژه شهدای بخش صنعت برگزار شد. نقش صنایع استان مرکزی که اکثر آن‌ها در شهرستان اراک مستقر هستند در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ پاسدار قادری با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی است که با خون خود عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، گفت: در دفاع مقدس مردم بودند که پیروز شدند، مردم از همه جناح‌ها، اقوام، اقشار و سلایق سیاسی به میدان آمدند و هیچ صحنه‌ای در دفاع مقدس بالاتر از این نبود که همه مردم بیایند و همه جان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگانی که در راه حفظ اسلام گام برداشتند دارای ویژگی هایی همچون توکل بر خدا، مطیع امر رهبری و روحیه جهاد و شهادت بودند و اکنون وظیفه ماست که همچون شهدا، در مسیر اعتلای حق و حکومت دینی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات