حداد در فراخوان گردان الزهراء حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر درازنمودن دست نیاز به سوی خدا نه کدخدا و عدم التماس به دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: 223000 شهید تقدیم ناموس کشور شد برای اینکه عفت و عزت زنان ما باقی بماند.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف ونهی ازمنکر، فراخوان گردان الزهراءحوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد همراه با نشست سیاسیبا حضور بسیجیان پایگا‌های حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س)، فضیلت و یاس نبی در پارک غدیر یزد برگزار شد.
" میرجلیلی" مداح بسیجی اهل بیت بعد ازبیان مطالبی درباره مسئله حجاب و نقش و اهمیت خواهران بسیجی در امربه معروف و نهی از منکر برای رعایت حجاب و عفاف مطالبی را بیان نمود.
"حداد" در ادامه با بیان خاطراتی از عملیات کربلای ۴ و ۵ به تشریح مظلومیت رزمندگان پرداخت.
وی بابیان حدیثی از امام جعفر صادق (ع) مبنی بر اینکه"زن‌های پارسیان در دوره آخر زمان شبیه به حورالعین خواهند شد"، با توجه به وضع بی حجابی و بی عفتی در کشور تصریح کرد:بعداز گذشت ۳۵ سال از انقلاب، دشمن برای برداشتن چادر حضرت فاطمه الزهرا (ع) از سر زنان ما تلاش می‌کند و همانطور که شیطان جهت گمراه نمودن بندگان قسم خورده است، دشمن شیطان صفت هم برای براندازی اسلام به وسیله گرفتن عفت از زنان قسم یاد نموده است.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) درباره فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر مبنی بر اینکه"امربه معروف و نهی از منکر نه مرگ کسی را نزدیک خواهد کرد و نه روزی کسی را قطع خواهد نمود" با یادآوری تلاش بی وقفه دشمن در فضای مجازی اظهار داشت:۲۲۳۰۰۰ شهید تقدیم ناموس کشور شد برای اینکه عفت و عزت زنان ما باقی بماند.
وی به تشکیل گروه داعش و پشتیبانی مالی از طرف وهابیت، اسرائیل و آل سعود برای قطع و نابودی نسل شیعه و مسلمان اشاره نمود و با بیان خاطراتی از امداد‌های غیبی خداوند در جنگ تحمیلی، علت آن را وصل بودن و دراز نمودن دست نیاز به سوی خداوند نه کدخدا عنوان نمود و خاطرنشان کرد:در طول هشت سال دفاع مقدس دست‌ها به سوی خدا دراز شد، پیروزی‌ها حاصل شد و رزمنده گان با وجود شکنجه، کتک و نائل شدن به مقام شهادت به دشمن التماس و دست نیاز دراز نکردند.
سخنران نشست با ابراز از قدرتمندی ایران با داشتن ۳۵۰۰۰ موشک آماده پرواز و حمله دشمن به ایران در صورت وجود احتمال یک درصدی تحقق پیروزی، هدف قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان نمودو بر کار و تلاش مضاعف در زمینه حجاب و شروع آن از افراد خانواده و نزدیکان توصیه نمود.
ارسال نظرات