خبرهای داغ:
دبیر اجرایی همایش حماسه حسینی، قیام خمینی:
دبیر اجرایی همایش حماسه حسینی، قیام خمینی از برگزاری این همایش در روز دوازدهم محرم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

همایش

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احسان سرکشیکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری همایش حماسه حسینی، قیام خمینی اظهار داشت: امسال برای دومین سال شاهد اجتماع بزرگ هیئات مذهبی قم در همایش حماسه حسینی، قیام خمینی در روز سه‌شنبه دوازدهم محرم خواهیم بود.

وی فلسفه برگزاری همایش حماسه حسینی ـ قیام خمینی را مصادف بودن دوازدهم محرم با قیام 15 خرداد دانست و افزود: امام راحل در سخنان خود رمز پیروزی اسلام را در دوازدهم محرم ذکر کرده‌اند که این مسئله مانند کدی به مردم بوده که بدانند انقلاب اسلامی ریشه در قیام عاشورا دارد.

دبیر اجرایی همایش حماسه حسینی، قیام خمینی خاطرنشان کرد: نسل جوان نیازمند احیای اصل جداناشدنی انقلاب از عاشوراست و این اجتماع به‌نوعی مانوری برای هیئات مذهبی بوده که در یک روز و یک‌زمان در محلی تجمع داشته باشند.

وی بابیان اینکه در این همایش طیف‌های مختلف مردم اعم از برادران و خواهران حضور دارند، تصریح کرد: این همایش روز سه‌شنبه ساعت 16 با حضور هیئات مختلف مذهبی همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد و مداحی مادحین اهل‌بیت(ع) در میدان روح‌الله برگزار می‌شود.

ارسال نظرات