خبرهای داغ:
در قم

نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته برگزار می‌شود

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته اواخر مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور 50 شرکت از استان قم و سراسر کشور که در زمینه آخرین دستاوردهای علمی و فنی در بخش دام و طیور فعالیت می‌کنند و با حضور اتحادیه مرغداران و اتحادیه دامداران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و با همکاری بانک کشاورزی برگزار خواهد شد.

حسین علی بیگی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه در بالا بردن دانش تولید کنندگان و آشنایی با پیشرفت‌های روز صنعت دام و طیور تاثیر بسیاری بالایی دارد، اظهار کرد: استان قم در تولید مرغ گوشتی و صنعت مرغداری از رتبه بالایی در سطح کشور برخوردار است و در زمینه تولید تخم مرغ رتبه چهارم را در کشور دارد و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود که مصرف کنندگان و مرغ داران و دامداران در این نمایشگاه به طور مستقیم با هم در ارتباط باشند و با تکنولوژی‌ها و ابزارهای روز در این زمینه آشنایی‌های لازم را به دست آورند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه همایش‌های آموزشی برای تولید کنندگان برگزار خواهد شد که بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند در این همایش‌ها شرکت کرده و از آموزش‌های فنی و علمی ارائه شده در این کلاس‌ها بهره ببرند.

این نمایشگاه از 26 تا 29 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از آخرین دستاوردهای صنعت دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار