بهره‌برداری از استخر انقلاب یاسوج در سال آینده

طرح بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج در اردیبهشت ماه سال۹۷ به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی بهره‌برداری از استخر انقلاب یاسوج در سال آیندهطرح بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج خردادماه امسال با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت آغاز شد.
محمد تقی علوی با تاکید بر رعایت استاندارد‌های فنی و مهندسی در بهسازی استخر شنای یاسوج، افزود: بهسازی استخر شنای شهر یاسوج شامل جکوزی و حوض آب سرد، تجهیز استخر کودکان، آب درمانی و اصلاح و بهسازی ابنیه است.
وی بیان کرد: ۱۰۰ طرح ورزشی با پیشرفت کاری از صفر تا نزدیک به ۱۰۰ درصد در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی این طرح‌ها تسریع می‌یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج امکانات برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد، افزود: این استادیوم دارای پیست استاندارد دو و میدانی، چمن، رختکن بازیکنان و داوران و سالن‌های بدنسازی است.
علوی با تاکید بر اینکه در زمینه جوانان و فرهنگ بی تفاوت نیستیم، گفت: توسعه و گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش و جوانان جزو دغدغه‌های مجموعه بوده و در زمینه پیگیری برای رفع مشکلات و معضلات جوانان در حوزه ازدواج، مسکن و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم..
ارسال نظرات