خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در جمع عزاداران هیئت رزمندگان اسلام در مسجد جامع این شهر اهداف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و صبر بر مصائب عنوان و بیان کرد: امام حسین(ع) مصداق واقعی یک انسان کامل بود که با نیت صادق و با هدف درست در راه خدا قیام کرده و با گذشتن از جان شریف خود و72 یار با وفایش ارزش های اسلامی را در جامعه زنده کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی گفت: عاشورا نه یک حادثه بلکه یک فرهنگ است، فرهنگی برخاسته از متن اسلام ناب که همواره الهام بخش تشیع در راستای حرکت ها، جنبش ها و قیام های راستین شیعه بلکه بسیاری از نهضت های دیگر در برابر ظلم،کفر و نفاق بوده است. بنابراین ،دقت وتامل بیشتر در ابعاد این واقعه بزرگ،لازم و ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: ابعاد معنوی و معرفتی وارزشمند حادثه عاشورا درسی سترگ برای همگان است تا با الهام از این فرهنگ متعالی همواره  ارزش ها و آرمان های مقدس در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

حجت السلام احمدی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با تاسی از سالار شهیان امام حسین(ع) قیام کرده و از حریم اهل بیت دفاع می کنند و درحقیقت راه امام حسین(ع) ادامه می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها