خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در چهارمین یادواره شهدای گویجه سلطان و دومین یادواره شهدای مدافعان حرم ورزقان در روستای گویجه سلطان، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام سید الشهدا و عاشوراست و بر همین مبنا امام(ره) محرم و صفر را زنده نگه دارنده اسلام ناب معرفی کرده اند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۷۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده  افزود: آفت بزرگی که در صدر اسلام گریبان گیر امت اسلامی شد فراموشی و تحریف حقیقت ها بود که اگر مسلمانان از این دو آفت آگاه بودند حادثه غدیر فراموش نمی شد و به دنبال آن مردم جاهل به حقیقت های آن زمان،  فرزند رسول الله را به شهادت نمی رساندند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران قیام عاشورا را فراموش نمی کنند که چگونه بر فرزند رسول الله ظلم هایی را روا داشتند و بخوبی می دانند که ما هر چه داریم از قیام و مکتب عاشورایی است.

گلمحمدزاده اظهارداشت: ما امروز دستاوردهای دفاع مقدس را مدیون خون و از جان گذشتگی شهدا هستیم که امروز محسن حججی ها اوج این جان گذشتگی و نثار را با شجاعت مثال زدنی بر امت اسلامی نمایان کردند و نشان دادند قیام امام حسین(ع) روز به روز رنگین تر می شود.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی در برهه زمانی علیه ما آغاز شد که کشور حتی از آمادگی 10درصدی هم برخوردار نبود چه از نظر اقتصادی چه از نظر سیاسی اجتماعی در شرایطی نبودیم که بتوانیم به جنگ با دشمنی برویم که با کمک های تمام عیار دشمن های منطقه ای و غربی و شرقی از هر نظر پشتیبانی کامل می شد.

گلمحمدزاده اظهار داشت: نخستین مسئله ای که دشمن در برنامه های تهاجمی خود تاکید ویژه ای بر روی آن داشت از بین بردن انقلاب اسلامی بود ولی حضور غیرتمندانه ملت ایران با راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب چنان ضربه ای بر پیکره این نقشه شوم استکباری زد که دشمن حتی به ذره ای از اهداف خود دست نیافت.

یادواره روستای گویجه سلطان ورزقان با هدف زنده نگه داشتن آرمان های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن قیام عاشورا برگزار شد.

 

ارسال نظرات