فرمانده سپاه امامت تبریز:

رمز پیروزی رزمندگان اخلاص آن ها بود

فرمانده سپاه امامت تبریز در آیین گرامیداشت پایگاه کوثر این ناحیه در مهدقرآن کجوار گفت: رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی با ایمان خالص و جهاد در راه خدا به جنگ با دشمن رفتند و رمز پیروزیشان ایمان، عمل صالح و اخلاص در عمل بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۶۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: امنیت امروز کشورمان را مرهون از خودگذشتگی جوانانی می دانیم که در اوج جوانی برای خدا و به خاطر رضای خدا به جبهه ها رفتند و با هدیه قطره قطره خونشان امنیت و آرامش، عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

 وی ادامه داد: جوانان امروز ما هم همچون شهید حججی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) سرش را می دهد تا به تمام جهانیان ثابت شود که جوانان ما در راه دفاع از حق همچون مولایمان آقا امام حسین(ع) از سرشان نیز می گذرند.

صفدری در ادامه کجوار را سمبل اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارداشت: همان اقتصاد مقاومتی که رهبر عزیزمان حضرت آیت ا... خامنه ای(مد ظله العالی) می فرمایند در کجوار اجرا می شود اگر تمام مردم آذربایجان و به تبع آن کل استان ها مانند اهالی شریف کجوار تلاش کنند  موجب ارز آوری و مانع خارج شدن ارز از کشورمان می شوند.

رمز پیروزی رزمندگان اخلاص آن ها بود

در پایان این آیین از خانواده های شهدای کجوار، جانبازان، رزمندگان، فعالان قرآنی ، علمی و بسیجیان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها