خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) از جانباز هشت سال دفاع مقدس محمد علی سلیمان نیا به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

* نشست تربيتي اخلاقي در دبستان شهداء گرمه برگزار شد

فرمانده ناحيه گرمه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسليت ايام سوگواري ابا عبدالله الحسين (ع) گفت : در دوران جنگ تحميلي ما براي حفظ اسلام و ميهن خود جوانان زيادي را از دست داديم در حال حاضر با جنگ نرم دشمن روبه رو هستيم كه هدف اصلي دشمن خصوصا براي  نسل نونهالان و نوجوانان عدم رعايت حجاب و جلوگيري از ترويج خصوصيات شهدا است .

 

* دیدار با جانباز محمد علی سلیمان نیا به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) از جانباز هشت سال دفاع مقدس محمد علی سلیمان نیا به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کرد.

 

* جزءخواني به نيت شهدا توسط پایگاه مقاومت بسیج عارفه

مراسم جزء خواني قرآن به نيت شهداي مدافع حرم و شهداي 8 سال جنگ تحميلي به همت  پايگاه عارفه برگزار شد.

در پايان فرمانده پايگاه ضمن تبريك گراميداشت هفته دفاع بيان كرد: ياد و خاطره شهدا و برگزاري اين جلسات براي نسل جوان ميتواند تاثيرات بسزايي داشته باشد .

 

* برگزاری نشست بصیرتی در پايگاه مقاومت بسیج حضرت خديجه

به مناسبت هفته دفاع مقدس در پايگاه مقاومت بسیج حضرت خديجه(س) نشست بصیرتی  با موضوع سبك زندگي اسلامي  به سخنراني حاج آقا نوباغي برگزار شد.

نوباغي با استناد به حديثي از پيامبر(ص) بيان داشت: بهترين زنان زني است كه براي شوهرش آرايش و خودنمايي كند ، اما خود را از نامحرمان بپوشاند.

 

* گرامیداشت یاد و خاطره  شهيد حججي

به مناسبت ورود پيكر پاك شهيد حججي كه همزمان با سوگواري ابا عبدالله الحسين(ع) است مراسم سينه زني با حضور هيئت نوجوانان عاشورايي بنت الحسين(س) در پايگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

* نشست شورای امر به معروف پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه

در سومین روز از هفته دفاع مقدس نشست شورای امر به معروف پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) و حوزه شهید رجایی شهر درق در محل پایگاه برگزار شد.

خانم امانی فرمانده پایگاه گفت: ما باید ادامه دهنده را شهداء باشیم و با اجرای برنامه های متنوع جوانان را با حال و هوای آن دوران آشنا کنیم و پاسدار خوبی برای انقلاب و نظام باشیم.

 

 * دیدار با پیشکسوت بسیجی محمد همتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

در چهارمین روز از  هفته دفاع مقدس ، فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) با پیشکسوت بسیجی محمد همتی دیدار کرد و  یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و ایثارگران را گرامی داشت.

 

* مسابقات قهرماني حوزه خواهران شهرستان گرمه

همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقات قهرماني حوزه خواهران شهرستان گرمه در رشته تفنگ بادی با حضور بسيجيان برگزار گرديد.

در پايان به نفرات برتر جوايزي اهدا شد

 

* ديدار با خانواده شهيدان درویش و نوری

در اين ديدار كه به همت بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) انجام شد مادر شهيد نوری ضمن تشكر از حضور و سركشي به بيان خاطرات پرداخت.

 

* یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهر ایور

یادواره 9 شهید پایگاه مقاومت بسیج در شهر ایور به همت حوزه شهید سردار همدانی برگزار شد.

این مراسم با حضور بسیجیان ، جمعی از نیروهای کادر و وظیفه با مداحی برادر محمدنیا در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایور برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها