خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار نماینده مردم شاهرود و میامی از خانواده شهید و غبارروبی گلزار شهدا روستای یونس آباد+تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با حضور در روستای یونس آباد ضمن غبارروبی گلزار شهدا با خانواده شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس، دکتر حسینی شاهرودی با حضور در روستای یونس آباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود قبور مطهر شهدای این روستا شهیدان آهنی و یونس آبادی را غبارروبی و گلباران نمود.
در این مراسم که به همت پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان و اهالی روستا برگزار شد، قبور دو شهید این روستا گلباران و عطرافشانی شد.
در ادامه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس و هیئت همراه با حضور در منزل شهید رضا علی یونس آبادی با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار پدر شهید با خیرمقدم و تقدیر از حضور مسئولین بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد.
دکتر حسینی شاهرودی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار با بیان اینکه ما مدیون شهدا و ایثار و فداکاری آن‌ها هستیم گفت: به برکت جانفشانی شهداست که ما امروز در آرامش و امنیت قرار داریم و اگر می‌خواهیم این امنیت و آرامش ادامه داشته باشد باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و شهدای مدافع حرم ما همچون شهید حججی به خوبی این مسیر را ادامه دادند و امیدواریم همه ما قدردان خون شهدا بوده و در این مسیر حرکت نماییم که شرمنده آن‌ها نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار