ساخت زیرگذر‌های جاده "یاسوج-بابامیدان" در کهگیلویه و بویراحمد در دست مطالعه است.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از در دست مطالعهآغاز مطالعه ساخت زیرگذر در استان بودن ساخت ۳ زیرگذر در محور" یاسوج- بابامیدان- دشتروم "خبر داد.
علی خوان‌پایه افزود: تعمیر و مرمت قرنیز و نرده پل‌های بزرگ با ۳ میلیارد تومان، تعمیر اساسی پل‌های بزرگ در استان با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مرمت، پاکسازی و شست و شوی تونل و پل‌های بزرگ با یک میلیارد تومان، احداث پل دوم باشت با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و تکمیل انبار شن و ماسه دنا با یک میلیارد تومان هم اکنون در دست اجرا است.
وی از ساخت و نصب ۳ دستگاه پل عابر پیاده واقع در دشتروم شهرستان بویراحمد با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: بهسازی و تعمیرات ساختمان راهدارخانه مرکزی و نمای ساختمان اداره کل، ساخت و نصب ۲ باب آشیانه نمک در کاکان و باغچه سادات، احداث سپتیک ساختمان قرارگاه پلیس راه استان و تعمیر تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان‌های قرارگاه و پلیس راه‌های استان از جمله اقدامات انجام شده در حوزه اداره فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی است.
خوان‌پایه با بیان اینکه راهداری دارای ماشین آلات با عمر متوسط بالای ۲۰ سال است، ادامه داد: استان دارای ۲۳ راهدارخانه بوده که از این تعداد ۱۹ مورد ثابت و ۴ راهدارخانه نیز سیار است و همچنین ۵ هزار و ۷۵۹ دستگاه پل و ۲۸ دستگاه تونل در جاده‌های استان احداث شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ تونل در محور "یاسوج-بابامیدان"، ۱۲ مورد در جاده " یاسوج- اصفهان"، یک تونل در محور مواصلاتی " دهدشت-قلعه‌رئیسی" و ۶ مورد نیز در جاده " پاتاوه-دهدشت" ایجاد شده است.
ارسال نظرات