خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز با اقتدار تمام در خاورمیانه ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۷۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: تمام حرکت سیدالشهدا(ع) امر به معروف و نهی از منکر  است و این امر به معروف و نهی از منکر با صلابت اسلام است که، دنیا را به زانو درآورده است.

 

آیت الله علما امر به معروف و نهی از منکر را حیات اسلام دانست و گفت: این فریضه به حسب موقعیت و اشخاص به جا آورده شود، به فرموده امام علی علیه السلام، قوام شریعت اسلام به امر به معروف و نهی از منکر است.

 

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در کشور و در دنیای اسلام مدیریت شود و خداوند در این مسیر یاری گر است، اما اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر را تنها بگذارد، خداوند هم انسان را تنها می‌گذارد.

 

آیت الله علما افزود: امیرالمؤمنین امام المتّقین علیه السلام می‌فرماید تقوا سرمایه ای است که جایگزین ندارد و باید از این ثروت الهی خوب استفاده شود، تقوا شرف دنیا و آخرت است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: هفتم مهر، سالروز شهادت حجت الاسلام شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد نماینده مردم مشهد و خطیب توانایی است که توسط منافقین به شهادت رسید.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: امام راحل فرمود ما هرچه داریم از تاسوعا و عاشورا داریم.

 

آیت الله علما بیان کرد: آمریکا از بصیرت و آگاهی ملت ایران در گل مانده است، دور اندیشی و بصیرت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام تا قیامت ماندگار است و اگر بصیرت قمر بنی هاشم نبود، این آگاهی و بصیرت به ما و محسن حججی ها و هشت سال دفاع مقدس منتقل نمی‌شد.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی مقابل نافذ البصیره است، هدف دشمن این است که در فضای مجازی بصیرت را از ما بگیرد.

 

آیت الله علما افزود: همه شهدا در قیامت به مقام ابوالفضل العباس غبطه می‌خورند، ببینید با شهادت محسن حججی چه غوغایی در کشور راه انداخته است.کشور به این فضا احتیاج داشت تا به دنیا بفهماند که انقلاب زنده است، باید انقلابی فکر کنیم، این انقلاب باید زنده، با نشاط و در دنیا مطرح باشد.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: این انقلاب امروز با اقتدار تمام در خاورمیانه ایستاده و کلمه لا اله الا الله محمد رسول الله را تبلیغ و ترویج می‌کند و همه ما باید کمک کنیم.

ارسال نظرات