فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جریان کودتای مخملی ۸۸ یک جریان تصادفی نبود اظهار کرد: این کودتا یک سناریویی از پیش طراحی شده بود که به مانند همیشه و طبق محاسبات اشتباه دشمن، با انجام یک عملیات گسترده مردمی علیه عناصر فریب خورده، حماسه ۹ دی رقم خورد و دشمنان را ناامید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۷۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

کودتای مخملی ۸۸ سناریویی از پیش طراحی شده بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی در آئین اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس اردبیل که در قالب بازآفرینی عملیات رمضان برگزار شد با قدردانی از زحمات برگزارکنندگان نمایشگاه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس اظهار کرد: هم اکنون ما در عرصه گسترده جنگ نرم به شدت با دشمن درگیر هستیم.
وی با بیان اینکه قطعا غفلت در جنگ پشیمانی به بار خواهد آورد گفت: باید همواره در برابر دسیسه دشمنان هوشیار باشیم.
سردار کریمیان هدف اصلی دشمن از تحمیل جنگ هشت ساله را، کنترل و مهار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در این نبرد نابرابر با تلاش مجاهدان و رزمندگان و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی، ابهت غرب و شرق را شکستیم.
وی ترویج ابتذال اخلاقی و تعدی به حدود اعتقادی کشور را یکی از دسیسه های دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن در دو دهه گذشته با شبیخون فرهنگی سعی در مهار انقلاب اسلامی داشت اما موفق نشد.
کریمیان با بیان اینکه جریان کودتای مخملی ۸۸ یک جریان تصادفی نبود اظهار کرد: این کودتا یک سناریویی از پیش طراحی شده بود که به مانند همیشه و طبق محاسبات اشتباه دشمن، با انجام یک عملیات گسترده مردمی علیه عناصر فریب خورده، حماسه ۹ دی رقم خورد و دشمنان را ناامید کرد.
وی افزود: در وضعیت کنونی اساسی ترین راهکار دشمن برای مهار انقلاب ایجاد تفرقه بین مردم و در واقع ایجاد فضای دوقطبی در جامعه است که اساسی‌ترین ضرر جریان دوقطبی شدن، این است که تمام توان و انرژی های خود را برای خنثی کردن یکدیگر به کار خواهیم بست و به وقت مقابله با دشمن اصلی دیگر توانی نخواهیم داشت.
کریمیان ایجاد انشقاق ملی یعنی شکسته شدن یکی از ستون‌های اساسی انقلاب، تضعیف نهادهای انقلابی و همچنین بحران معیشتی مردم را از جمله اهداف دشمنان عنوان کرد.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خدمت به مردم و توجه به معیشت آنان، بهترین راه خدمت به انقلاب اسلامی است، چرا که انسجام و اتحاد ملی را موجب می شود.
کریمیان تقویت اتحاد حول محور ولایت، خدامحوری و داشتن رنگ خدایی، داشتن روحیه خدمت‌گزاری، مسوولیت پذیری و تکلیف‌مداری و رسالت محوری را از جمله راهکارهای مقابله با دشمنان عنوان کرد.
منبع: سبلان ما

ارسال نظرات