خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی به خصوص تحرک های خصمانه آمریکا، گفت: عزاداری های دهه اول محرم جوابی به این توطئه هاست و ترامپ هر کاری بکند مردم ایران با عزاداری و عشق به امام حسین(ع) جواب وی را می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۹۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و دهه محرم الحرام اظهار کرد: عشق به سیدالشهدا(ع) را در همه جا می‌توان مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) جان خود و عزیزانش را برای اسلام و عظمت مسلمانان فدا کرده است، گفت: ما امروز آرامش و عزت خود را مرهون فداکاری امام حسین (ع) و یاران باوفایش هستیم.
امام جمعه موقت تبریز ضمن درخواست از مداحان و هیات های مذهبی برای حفظ شان و حرمت عزاداری سیدالشهدا و انجام عزاداری با رعایت اصول سنتی، اظهار کرد: افرادی که چشم هایشان در این دنیا برای امام حسین(ع) گریه کرده اند در آن دنیا نخواهند گریست.
وی اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) به شیعیان امر کرد تا برای شهدای کربلا عزاداری کنند و هر جا نام شهید غریبی را شنیدند یادی هم از شهدای کربلا بکنند.
امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر مهم شمردن نماز و بجا آوردن آن در اول وقت، گفت: هدف اصلی قیام سیدالشهدا احیای دین جدش پیامبر(ص) و امر به معروف و نهی از منکر بود.
آیت الله آل هاشم با اشاره به مناسبت های هفته، انتصاب اسماعیل جبارزاده، استاندار سابق آذربایجان شرقی به سمت معاون سیاسی وزارت کشور را تبریک گفت و از خدمات چهار ساله ایشان در استان تقدیر کرد.
وی همچنین انتخاب مجید خدابخش، استاندار جدید آذربایجان شرقی را نیز تبریک گفت و برای شان در انجام خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.
وی همچنین با اشاره به روز آتش نشانی اظهار کرد: آتش‌نشانان در مقام ضرورت و در موارد حساس جهت سلامتی و حفظ اموال مردم جانشان را در طبق اخلاص می گذارند و تا مقام شهادت برای حفاظت از جان و مال مردم پیش می‌روند.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه روز جهانی سالمند نیز در این هفته قرار دارد، اظهار کرد: سالمندی موهبتی است که شامل همه می شود اما باید قدر آنان و به ویژه پدران و مادران خود را بدانیم و همواره به بزرگترها احترام بگذاریم.
آیت الله آل هاشم همچنین فرا رسیدن روز نیروی انتظامی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی شب و روز و در همه جا در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و باید قدردان آنان باشیم و در همه موارد با نیروی انتظامی همکاری کنیم.

ارسال نظرات