عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

شهدای جوان این در تداوم راه عباس و علی اکبر(ع) هستند

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به مجاهدت های شهدا در راه اسلام گفت: شهدای جوان این مرز و بوم ادامه دهندگان راه ابوالفضل العباس(ع) و علی اکبر(ع) در عصر حاضر هستند که شهید حججی نمونه بارز آن بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: جوانانی که در دوران دفاع مقدس داوطلبانه همانند مدافعان حرم و شهید حججی ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، با تاسی از نهضت عاشورا در راه خدا و اسلام گام برداشتند.
وی اضافه کرد: این جوانان مانند قاسم بن الحسن مرگ و شهادت در راه خدا و اسلام را شیرین تر از عسل می دانند.
خظیب جمعه مراغه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید حججی در مرقد مطهر رضوی، تهران، اصفهان و نجف آباد گفت: حضور و استقبال بی نظیر آحاد ملت ایران از این شهید والامقام، تسکینی بر دل دغدیده خانواده این شهید و نشان از وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی دارد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این شهدا که در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را با خداوند معامله کردند، در این دنیا و آخرت سعادتمند شدند.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان در پنجم مهرماه سال 60 ادامه داد: محاصره این شهر در آن سال به فرمان امام راحل و مجاهدت های رزمندگان و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات ثامن الائمه شکسته شد و راه پیروزی های بزرگتری برای این ملت در هشت سال دفاع مقدس گشوده شد.
وی اضافه کرد: رزمندگان در این عملیات غرورآفرین، برای تحقق دستور امام راحل مجاهدت کرده و دشمن بعثی را شکست دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار