امام جمعه میامی گفت: حفظ ارزش ها واقامه نمازاز مهمترین پیام های عاشورا است.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم میامی بابیان اینکه ما ثبات وامنیت کشور را مدیون شجاعت ورشادت شهدای کربلا، 8سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می دانیم، گفت: این شهادت ها و جنایات استکبار جهانی، ملت ایران وهمرزمان شهید حججی را در نبرد با تکفیری ها واستکبار جهانی محکم تر وملت را با صلابت تر می کند.

وی به تاسوعا وعاشورای حسینی که روز جهانی همدردی وهمبستگی با کودکان فلسطینی و روز جهانی سالمندان نام گذاری شده است، اشاره کرد وگفت: این عزت، امنیت واقتدار کشور همه مدیون محرم و امام حسین(ع) است.

صفائی پور با بیان اینکه گاهی دشمن در لباس دوست خود را به نمایش می گذارد و حتی تحت عنوان مجالس دینی، معنوی جوانان را از اصول اسلام، نماز، معنویت بینشان فاصله ایجاد می کند، افزود: در این ایام همه دسته های زنجیر زنی، علم ها، اطعام، ظاهر کار است که همه این ها باطنی چون حفظ ارزش ها، نمازکه یکی از مهمترین پیام عاشورا است را در بردارد.

امام جمعه میامی افزود: تمام برنامه های اسلام یک پیام مشترک دارد که آن اتحاد مسلمانان ویک امت است.

وی بابیان اینکه توطئه رفراندوم اقلیم کردستان که رد پای استکبار جهانی واسرائیل خائن در آن است مطمئنا محکوم به شکست دانست و بیان کرد: ملت ایران یک وجب از خاکش به جانش بسته است در 8سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران جدا نشد که امروز چند آدم خودباخته وخود فروخته ساز جدایی وپاره کردن تن یک عضو جامعه را بخواهند.

صفائی پور به پرداخت نکردن مطالبه و پول کشاورزان که محصول گندم وچغندر خود را به دولت دادند و تا امروز تمام حق خود را دریافت نکردند، اشاره کرد و گفت:  مسئولان باید پیگیر پرداخت حق این قشر زحمتکش جامعه که به دولت اعتماد کردند باشند؛ کشاورزی، دامداری وگردشگردی از مهمترین ظرفیت وپتانسیل توسعه وپیشرفت کشور است.

امام جمعه میامی در پایان به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد وگفت: حفظ جان، مال و امنیت، اخلاق و ناموس مردم برعهده این تلاشگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها