همزمان با هفته دفاع مقدس 3 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان میرجاوه افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۲۷۲۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛۳ پروژه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه افتتاح شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه دراین باره به خبرنگار لادیز، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۲ طرح مشاغل خانگی شامل خیاطی و سوزن دوزی و یک طرح پرورش دام سنگین در بخش لادیز شهرستان میرجاوه افتتاح شد.
سرهنگ موسی جهانتیغ افزود: این پروژه‌ها با واگذاری تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه توانسته زمینه اشتغالزایی برای ۱۲ نفر به طور مستقیم و ۱۸ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کند و این اشتغالزایی بسیج سازندگی سبب مهاجرت معکوس ۶ نفر از شهر به روستا شده است.
وی با اشاره به مشارکت بسیجیان در اردو‌های جهادی و جمع آوری محصول خرمای کشاورزان، خاطرنشان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس کارآمدی خود را به صورت عملی به نمایش گذاشت و حضور بسیج در دفاع از حریم انقلاب و ولایت پررنگ بوده است، امروز نیز بسیج با ورود به عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی به دنبال کمک به اقتصاد خانواده‌های محروم، تلاش در راستای افزایش کیفی تولید محصولات و کمک به افزایش تولید و اشتغال در کشور است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه میرجاوه تاکید کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در مباحث اقتصاد مقاومتی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان با حضور در عرصه‌های سازندگی و با استفاده از ظرفیت بسیج، معنویت افزایی و انسان سازی مبتنی بر ارزش‌ها و باور‌های دینی، خدمات رسانی به مناطق محروم و کمک به توسعه روستاها، صرفه جویی در هزینه‌ها و تسریع در امر سازندگی کشور بخشی از ماموریت و اهداف بسیج سازندگی است.
ارسال نظرات