امام جمعه موقت شهرستان ازنا:

همه دولت‌ها همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق را محکوم می‌کنند

امام جمعه موقت شهرستان ازنا گفت: تنها کشوری که این همه‌پرسی را تایید کرد اسرائیل بود و بقیه کشور‌ها آن را محکوم کردند، دولت عراق باید هر چه سریعتر این انتخابات غیر قانونی را برچیند تا باعث جدایی و تجربه کشورش نشود.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۷۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام بنیادی امام جمعه موقت شهرستان ازنا ضمن تسلیت ایام سوگواری سید سالار شهیدان امام حسین علیه السلام اظهار داشت: تشییع باشکوهی که در تهران، مشهد و نجف آباد برای پیکر سردار رشید بی سر شهید محسن حججی برگزار شد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و اخلاص و حرکت به موقع این شهید باعث انسجام و بیداری همه کشور شد.

بنیادی عنوان کرد: بشارت دو ماهه سردار سلیمانی که بساط داعش را بر می‌چیند پیام قدرتمندانه‌ای است که انشاالله بعد از ماه محرم و صفر جشن آزادی را خواهیم گرفت.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که باید به آن توجه داشت برگزاری همه‌پرسی در کردستان عراق و جدایی اقلیم کردستان از عراق است که باعث بروز نفاق و دوگانگی و ازهم پاشیده شدن یکپارچگی این کشور می‌شود که تنها کشوری که این همه‌پرسی را تایید کرد اسرائیل بود و بقیه کشور‌ها آن را محکوم کردند، دولت عراق باید هر چه سریعتر این انتخابات غیر قانونی را برچیند تا باعث جدایی و تجربه کشورش نشود.

وی بیان کرد : دشمن درصدد اخلاف افکنی بین شیعه و سنی در منطقه است که این امر در همه جا چه در ایران و عراق و سوریه برای اختلاف افکنی بین برداران شیعه و سنی ادامه خواهد داشت .

امام جمعه موقت شهرستان ازنا در مورد مذاکرات نقض برجام خاطرنشان کرد: آمریکا جان، جسم و روح برجام را نقض کرده، ولی کسی جلو دار آن نیست و به کسی بر نمی‌خورد.

وی باتوجه به پیش گیری از جرم تاکید کرد: در خطبه‌های فراوان نماز جمعه تاکید بر درست کردن جاده ازنا - شازند شد که الان مسئولین درحال پیگیری هستند، ولی با این حال با توجه به این ایام و شلوغی جاده خطرناکتر خواهد شد و خانواده‌ها دل‌نگران مسافر خود هستند از مسئولین و کسانی که نقشی در پیگیری سریعتر این پروژه دارند خواهشمندیم ارجاع و انعکاس دهند که حادثه‌ای پیش نیاید و با وعده و وعید مردم را دلسرد نکند.

بنیادی با اشاره به روز نیروی انتظامی بیان داشت: باید از نیروی‌های انتظامی به خاطر تامین امنیت و شهدایی که چه در دفاع مقدس و چه در دفاع مرز‌ها داشتند تقدیر و تشکر لازم را مبذول داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار