مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌سیستان و بلوچستان در همایش ائمه جمعه و جماعت:

مساجد محوری‌ترین پایگاه‌ دینی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌سیستان و بلوچستان گفت: مساجد بزرگترین و محوری‌ترین پایگاه‌های معنوی و دینی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند
کد خبر: ۸۹۲۷۲۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده در همایش ائمه جمعه و جماعت که با حضور علما و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد، اظهار کرد: دین عامل وحدت جامعه و سبب صلح و سازش است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دولت‌های مختلف را به گونه‌ای هدایت می‌کند که لطمه‌ای به انقلاب نخورد، بیان کرد: دشمن با تمام توان نیرو‌های خود را برای مقابله و نابودی انقلاب پیاده کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان روحانیون را وارث انبیا دانست و گفت: روحانیون در هرکجا دنیا رفتاری ضد شریعت دین و اسلام انجام شود با آن مقابله می‌کنند.

وی ادامه داد: روحانیون باید مبارز و پیش قدم در رفع مشکلات مردم باشند همانطور که نهضت با شکوه انقلاب اسلامی نیز توسط آنان انجام گرفت.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده با اشاره به اینکه رسالت طلبگی و روحانیت در مسیر انبیای الهی حرکت کردن است، تصریح کرد: مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری اصلی‌ترین ویژگی مبلغان دینی به شمار می‌رود.

وی جایگاه عظیم روحانیت در جامعه را غیر قابل انکار دانست و افزود: هیچ چیز نمی‌تواند جای علما و روحانیون را بگیرد.

وی ادامه داد: استکبار امروز با نام حاکمیت دینین ودین مداری، خشونت وکشتار در منطقه را ترویج داده واین موضوع دراسلام هراسی منطقه تاثیر گذار است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اذعان کرد: استکبار جهانی همیشه در صدد این بوده است که بین مسلمان‌ها به بهانه‌های گوناگون، از جمله اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی، اختلافات مذهبی ایجاد کند و هر کدام از این مذهب‌ها و مسلمان‌ها را که باید در صلح وصفا باشند به جان هم بیندازد.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده یکی از نقشه‌های اساسی استکبار جهانی ایجاد و حمایت از فرقه‌های تکفیری درمقابل بیداری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه علماء و روحانیون در این عرصه بسیار خطیر و حساس است ما باید مواظب باشیم که روشنگیری زیادی نسبت به این فرقه‌ها داشته باشیم.
ارسال نظرات