حجت الاسلام ارزنده گفت: مستکبران جهان با ایجاد فتنه همه پرسی در کردستان عراق بدنبال جبران خسارت‌های شکست داعش و تشکیل اسرائیل جدید در بیخ گوش ایران می‌باشند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۹۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی اظهار داشت: شهید حججی با الگو برداری از قیام ابا عبداله الحسین (ع) از همه چیز گذشت و در مقابل مستکبران وتکفیری‌ها ایستادگی نمود وبااخلاص تمام در مسیرنهضت حسینی به شهادت رسید.

وی افزود: اگراز مجالس عزای حسینی (ع) آموختیم که باید در مقابل کفر وظلم ایستادگی کنیم به حقیقت قیام عاشورایی برسیم.
حجت الاسلام ارزنده به برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد:آمریکای‌ها با آغاز جنگ خلیج فارس و با حضور در عراق نیرو‌های خود را در مناطق مختلف از جمله کردستان عراق پراکنده نمودند تا در زمان مناسب فتنه وتوطئه‌های لازم را ایجاد کنند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: اسرائیل در پشت پرده همه پرسی اقیلم کردستان بدنبال ایجاد یک منطقه و چهره جدید از رژیم صهیونیستی است وبدنبال ایجاد جنگ‌های قومیتی در بین کشور‌های منطقه می‌باشد تا به این وسیله کردستان‌های ترکیه، ایران، سوریه وعراق را متحد نموده و به جان دولت‌ها بیندازند که این خود به معنای تشکیل اسرائیل دیگردر بیخ گوش ایران وکشور‌های منطقه می‌باشد.

حجت الاسلام ارزنده بیان کرد: اهالی کرد منطقه اربیل، سلیمانیه وشمال عراق توسط رزمندگان جبهه مقاومت و به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی از دست داعش نجات پیدا کردند وحتی کل عراق تا زمانیکه به حیات خود ادامه می‌دهد مدیون رشادت ودلاوری‌های رزمندگان ایرانی هستند، ولی هم اکنون بارزانی برای تصاحب قدرت ودنیای خود حاضر است فقر، بدبختی و قحطی را به مردم این منطقه تحمیل کند.

وی بیان کرد:منطقه‌ای که مرز‌های زمینی وهوایی بسته شده و هیچگونه ارتباط با سایر کشور‌ها برای فروش نفت و واردات کالا ندارد چگونه مردم این مناطق می‌توانند مایحتاج خود را تامین کنند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با ایجاد داعش نتوانستند منطقه را تصرف کنند و امروز ایران اسلامی وجبهه مقاومت با اتحاد در بیخ گوش اسرائیل قرار گرفته اند وآن‌ها هر لحظه احساس خطر می‌کنند و با ایجاد فتنه جدید در کردستان قصد جبران خسارت شکست‌های داعش را دارند.

حجت الاسلام ارزنده اضافه کرد: برادران کردنشین کشورمان، انسان‌های آگاه وبابصیریتی هستند که در طول ۸ سال دفاع مقدس در کردستان وآذربایجان غربی از رزمندگان حمایت نموده و سبب آزادی سازی این مناطق از دست دشمنان شدند، اما در این زمان نیز باید دقت بیشتری داشته تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی بزرگترین نمایش قدرت شیعه است بیان کرد:مراسم اربعین حسینی بزرگترین همایش وحرکت با شور وشعور حسینی است که تنها جهان شیعه از خود نشان داده است وهیچ مذهبی در طول تاریخ چنین حرکتی خود جوش را نداشته است و حدود ۲۸ میلیون نفر از ۵۰ کشور در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: این حرکت عظیم در جهان چنان تاثیر گذار بوده است که مسیحی‌ها، زرتشتی‌ها وسایر ادیان برای تبرک و استفاده از این فضا در این مراسم شرکت می‌کنند و دشمنان اسلام را با یکی از بزرگترین خطرات مواجهه نموده است وسال گذشته ۵۰۰ جاسوس از طرف اسرائیل در بین زائران اربعین حضور داشته تا با بررسی بیشتر بدنبال این حرکت تاریخی عظیم را به بیراهه ببرند.

حجت الاسلام ارزنده بیان نمود: همه باید قدردان این نعمت بود و موکب‌هایی که در ایران وعراق جهت پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌شود که امسال ستاد بازسای عتبات وعالیات الیگودرز دوموکب یکی در کربلا ودیگر در شهرستان جهت پذیرایی از زائران اربعین برپا خواهد کرد ومردم و افراد خیرکه قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند از هم اکنون نذورات خود را به این سازمان اهدا نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات