فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دلگان در جمع نمازگزاران اهل سنت این شهرستان گفت: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت، ایمان به خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در مقابل دشمن به پیروزی رسیدند
کد خبر: ۸۹۲۷۲۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان  در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه اهل سنت شهرستان دلگان با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی الگو گرفته از نهضت سرخ عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه وحدت، ایمان به خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، اضافه کرد: با همین سه اصل بود که رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان ادامه داد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که همه مذاهب و اقوام در یک راستا و با وحدت و برادری زندگی می‌کنند.

حسین شهرکی عنوان کرد: بدون تردید ملت مسلمان ایران با وحدت و یکپارچگی می‌توانند بر دشمنان این نظام و اسلام به پیروزی برسند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: مسلمانان با هوشیاری و اتحاد در کنار یکدیگر باشند تا دشمن نتواند به آنان آسیبی برساند.
ارسال نظرات