فرمانده سپاه سیاهکل، خطاب به‌تمامی نفوذی‌هایی که در کشور حضور دارند، گفت: سگان پارس می‌کنند و دیوانه‌ای چون ترامپ حرف می‌زند، اما با کوچک‌ترین اشاره رهبر معظم انقلاب مردان و زنان سیاهکلی در برابر آن‌ها می‌ایستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۰۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال پیش از خطبه‌های نماز جمعه سیاهکل با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان ویاران باوفایش، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی هشت سال در برابر قدرت‌های استکبار جهانی ایستاد و شهدای زیادی را تقدیم کرد تا وجبی از خاک کشورمان در تصرف دشمنان نیفتد.

وی تصریح کرد: پس‌از انقلاب اسلامی ایران مردم برای فقرزدایی و کمک به محرومین در حال تلاش بودند تا اینکه صدام در ۳۱ شهریور ۵۹ توافقنامه الجزایر که موجب حقارت وی شده بود را پاره کرد و از زمین، هوا و دریا به کشورمان حمله کرد.

فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به خیانت‌های بنی‌صدر گفت: بنی‌صدر که در آن زمان رئیس‌جمهور بود می‌گفت باید عراقی‌ها به داخل کشور بیایند و پس‌ازآن تنها با نیروهای نظامی به جنگ وی برویم.

خوشحال خاطرنشان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش اخبار مهم سیاسی و انواع مختلف سلاح را در اختیار صدام قرار داده بودند تا از این طریق بتوانند انقلاب اسلامی ما را سرنگون کنند، اما با هدایت امام خمینی (ره) و حضور مردم متدین ایران اسلامی نتوانستند هیچ کاری کنند.

وی بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تنها نبودند و در پشت جبهه‌ها مردم با همراهی و همیاری کردن آن‌ها و ارسال کمک به جبهه‌ها در کنار رزمندگان بودند.

فرمانده سپاه سیاهکل خطاب به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و دولتمردان آن گفت: ما برای تو متأسف هستیم؛ در آن زمان که نظام جمهوری اسلامی ایران نوبنیان بود و در حال شکل گرفتن بود قصد داشتید تا با ترور و جنگ همه‌جانبه این نظام را ساقط کنید؛ اما مردم کشورمان با دست‌خالی در برابر تمامی یاوه‌گویی‌های شما ایستادند.

خوشحال افزود: ترامپ؛ یا احمق هستی و یا دیوانه و اگر اشتباهی از تو سر بزند تاوان آن را خواهی دید.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ما در سیاهکل سه گردان آماده‌به‌کار، آموزش‌دیده و به‌روز داریم، ابراز کرد: قبل از این شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل تنها یک گردان داشتند، اما امروز وضعیت خیلی فرق می‌کند و تو در محاسبات خود اشتباه می‌کنی.

فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به دست آوردهای نظامی ایران، گفت: ایران اسلامی با فشار دادن یک دکمه اتاق فرماندهی دانش را در سوریه هدف قرار می‌دهد و این پیامی برای دشمنان است.

خوشحال، خطاب به‌تمامی نفوذی‌هایی که در کشور حضور دارند، تصریح کرد: سگان پارس می‌کنند و دیوانه‌ای چون ترامپ حرف می‌زند، اما با کوچک‌ترین اشاره رهبر معظم انقلاب مردان و زنان سیاهکلی در برابر آن‌ها می‌ایستند.

ارسال نظرات