امام جمعه موقت بیرانشهر گفت: پیامبر فرموند یا زهرا (س) زنانی که بر خاندان‌حسین (س) گریه کردند شفاعت کن و ایشان فرموند من تضمین میکنم کسی که بر امام حسین (ع) گریه کند شفاعت می‌کنم و پیامبر فرمودند: کسی که بر حسین کریه کند دست او را می‌گیرم.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام یعقوب نقی بیرانوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیرانشهر با اشاره به سخنان آیت الله بهجت اظهار داشت:راه صد ساله را یک شبه می‌شود در دستگاه امام‌حسین (ع) طی کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه روز‌های عاشورا و تاسوعا حسینی هستیم، افزود: عزاداری‌ها را هرچه پر شور‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و نماز ظهر را حتما اول وقت بخوانیم.

امام جمعه موقت بیرانشهر عنوان کرد: روزی پیامبر (ص) به حضرت زهرا (س) فرمودند:یا زهرا (س) فرزندت حسین را غرطبانه شهید می‌کنند و هیچ کس در اطراف ابا عبدالله نیست و حضرت زهرا (س) بیشتر گریه کردند.

وی گفت: پیامبر (ص) خطاب به زهرا (س) گفتند بعد از واقعه عاشورا کسانی از شیعیان تا روز قیامت بر عزای امام‌حسین گریه میکنند و زنان بر مصیبت اهل بیت و مردان به شهدات امام‌ان و اهل بیت گریه می‌کنند.

نقی بیراوند خلطر نشان کرد: پیامبر فرموند یا زهرا (س) زنانی که بر خاندان‌حسین (س) گریه کردند شفاعت کن و ایشان فرموند من تضمین میکنم کسی که بر امام حسین (ع) گریه کند شفاعت می‌کنم و پیامبر فرمودند: کسی که بر حسین گریه کند دست او را می‌گیرم.

امام جمعه موقت بیرانشهر تصریح کرد: پیامبر خطاب به حضرت زهرا(س) فرموند: همه چشم‌ها در قیامت گریان است و پریشان هستند الا یک عده که کسانی هستند که بر نصیب ابا عبدالله گریان بودند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات