مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح خانه های محروم در بستان آباد گفت: بسیج سازندگی در پنج سال گذشته از پنج هزار واحد تولیدی در استان حمایت کرده است، از ساخت 170 واحد مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۳۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه محرومیت زدایی از رسالت های بسیج سازندگی است،گفت:35 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی در تابستان امسال در طرح های محرومیت زدایی بسیج مشارکت کردند.
وی اجرای 140 طرح محرومیت زدایی، مرمت و بهسازی و رنگ آمیزی 400 مدرسه و ساخت نمازخانه در قالب طرح هجرت سه از سوی بسیج سازندگی استان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد.
رزمی توجه به معقوله اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری را از دیگر رسالت های بسیج سازندگی خواند ئ اظهارداشت: بیسج سازندگی در بحث های مشاوره ای و آموزشی و کمک به بازاریابی و فروش در جهت استفاده از ظرفیت های معطل مانده در روستاها و ایجاد اشتغال حمایت می کند.
وی راه اندازی صندوق قرض الحسنه محلات روستایی و شهری و آموزش چگونگی راه اندازی و مدیریت در قالب سازماندهی مردمی را از دیگر برنامه های بسیج در سال جاری در استان برشمرد.

170خانه محروم در آذربایجان شرقی در حال ساخت است
 همزمان با هفته دفاع مقدس چهار خانه محروم با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در روستاها و مناطق محروم  بستان آباد و به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات