خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان

فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس، چراغ راه مسئولان

سرهنگ فروزاد در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: کارکرد فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس به عنوان تجربه ای گران بها است که امیدواریم این تجربه و تجربه ی ایثار و جهاد دفاع مقدس چراغ راه مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۶۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ محمود فروزاد در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر امروز پیشرفت هایی را در عرصه های مختلف می بینیم و علی رغم تمام تحریم ها، قطار انقلاب با آهنگ مناسبی به راه خود ادامه می دهد به خاطر فرهنگ عاشورایی و قیام اباعبدالله است.

فرمانده ناحیه مقاومت گلپایگان گفت: تجربه فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس آویزه ی گوش مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا ، فرهنگ زنده و پویای جهان اسلام است، عنوان کرد: دفاع مقدس ما نیز نوعی فرهنگ است که متعلق به قشر خاصی نیست و متعلق به همه آحاد جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت گلپایگان با یادآوری تمام رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام و حمایت همه جانبه دنیای استعمار از صدام خاطرنشان کرد: با دلاوری بهترین جوانان ما که بهترین سنین خود را فدای انقلاب کردند،  صدام و دنیای استکبار  نتواست به مقاصد شوم خود برسد.

سرهنگ فروزاد با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس مختص زمان جنگ نبوده است و این نشان دهنده کارائی نظام شیعی و حکومت علوی و فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: کارکرد فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس به عنوان تجربه ای گران بها است که امیدواریم این تجربه و تجربه ی ایثار و جهاد دفاع مقدس چراغ راه مسئولان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت گلپایگان در ادامه از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی در ادامه از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان، اجرای مسابقات ورزشی و قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، اردوهای جهادی به مناطق محروم، نشست های مختلف روشنگری و سیاسی با موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و فلسفه قیام عاشورا، عطرافشانی قبور شهدا در گلزار های شهدا، اعزام سخنرانان و راویان به مدارس و مساجد، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم مهرماه خبرداد.

 

ارسال نظرات