خبرهای داغ:
پاسدار اهل قلم و نویسنده کتاب کمی تا آخر دنیا
محمدرضا آقامحمدی پاسدار اهل قلم و نویسنده کتاب عطر دفاع و کمی تا آخر دنیا، به ضرورت نشر فرهنگ دفاع مقدس به عنوان گنجینه پربها برای نسل کنونی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۷۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان؛ محمدرضا آقا محمدی نویسنده ی کتاب “کمی تا آخر دنیا” متولد سال ۱۳۴۴ منطقه گوگد شهر گلپایگان است که در تاریخ ۲۶/۱۰/۶۱ در سن ۱۶ سالگی به جبهه های جنگ حق علیه باطل رفت و به عضویت لشکر امام حسین(ع) به فرماندهی شهید حاج حسین خرازی در آمد.

وی از جمله  رزمندگانی بود که در عملیات  غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر شرکت داشت.

آقامحمدی که حدود ۶ ماه از حضورش در جبهه می‌گذشت در عملیات رمضان در تاریخ ۲۳/۰۴/۶۱ به اسارت رژیم بعثی عراق در آمد و حدود ۸ سال در پادگان اسراء موصل ۴ عراق بود.

به این بهانه مصاحبه ای کوتاه  با این دلاور مرد عرصه هشت سال دفاع مقدس که در چند سال اخیر دو کتاب کمی تا آخر دنیا و عطر دفاع را به رشته تحریر درآورد  داشتیم.

نویسنده کتاب کمی تا آخر دنیا هدف از نگارش این کتاب را ترغیب رهبر معظم انقلاب برای مکتوب شدن خاطرات رزمنده ها دانست و گفت: در این کتاب خاطرات هشت سال اسارت خود را نوشته ام.

آقامحمدی تصریح کرد: این کتاب در ۲هزار و ۵۰۰ جلد در سال ۹۲ به چاپ رسید.

وی خاطرنشان کرد: زیباترین خاطره من در دوران اسارت حفظ قرآن در مدت ۶ ماه بود که به ترغیب مرحوم حاج آقای ابوترابی و به عشق دیدار حضرت امام خمینی(ره) انجام دادم

نویسنده کتاب عطر دفاع با بیان اینکه دومین کتاب من با عنوان عطر دفاع در سه فصل با موضوع تاریخ دفاع مقدس به چاپ رسیده است،  عنوان کرد: فصل اول این کتاب نگاه به ریشه ها و علل جنگ دارد و فصل دوم عملیات های مهم و سرنوشت ساز و فصل سوم  در نگاهی گذرا به پایان جنگ نگارش شده است.

آقامحمدی هدف نگارش این کتاب را آشنایی نسل جوان با تاریخ مصور دفاع مقدس بیان کرد.

وی در پایان به ضرورت نشر فرهنگ دفاع مقدس به عنوان گنجینه پربها برای نسل کنونی تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها