نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها توانستند حمله شدید تروریست‌های داعشی به جنوب شهر دیرالزور در طول جاده دیرالزور به السخنه را دفع کنند.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۷۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، تروریست‌های داعشی به شدت به مواضع ارتش سوریه در جنوب شهر دیرالزور در طول جاده دیرالزور به السخنه در محور شهرک‌های«الشولا و کباجب» پس از نفوذ از سه طرف حمله کردند، اما ارتش سوریه و متحدان توانستند این یورش گسترده را دفع کنند.

یک منبع نظامی ادعای گروه تروریستی داعش مبنی بر اشغال شهرک کباجب را تکذیب و تاکید کرد تروریست‌ها تنها توانستند شکافی در شرق جاده دیرالزور به السخنه ایجاد کنند و درگیری‌ها در حال حاضر در محول شرقی شهرک الشولا با پشتیبانی هوایی روسیه ادامه دارد.

این منبع که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد نیروهای ارتش و متحدان برخی از نقاطی را از آن عقب‌نشینی کرده ‌بودند، پس گرفتند که مجبور شدند این جاده را ببندند تا امنیت آن را برقرار کنند. عملیات تامین امنیت شهرک الشولا و مناطق اطراف همچنان ادامه دارد و نیروهای نظامی و استحکامات برای دفع این حمله و جلوگیری از پیشروی تروریست‌های داعشی به سمت شهر السخنه وارد شدند.

به گزارش تسنیم،در شمال سوریه هم نیروهای ارتش توانستند شهرک «حماه عمر» در جنوب شرقی شهرک عقیربات در حومه شمالی حماه را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی آزاد کنند که در نتیجه آن ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند.

منبع نظامی سوری تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه محدوده مناطق تحت کنترل خود در شمال شرقی ناحیه جب الجراح در حومه شرقی حمص را توسعه دادند و شهرک‌های الشیحه و رسم العقیدات را بار دیگر از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند.

خبر دیگر اینکه مردم مظلوم شهرک تحت محاصره فوعه در حومه شمالی ادلب، پیکر یکی از رزمندگان مدافع شهرک‌های کفریا و فوعه به نام مرتضی هیثم الشیخ قاسم را تشییع کردند، این رزمنده سوری به ضرب گلوله تک‌تیراندازهای گروه‌های تروریستی هنگام انجام وظیفه دفاع از این شهرک‌ها به شهادت رسید.

ارسال نظرات