ورزشکار اراکی مسیر اراک تا حرم حضرت معصومه(س) را به منظور حمایت از مسلمانان روهینگیایی و اعلام انزجار از نسل‌کشی دولت میانمار می‌دود.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۹۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ مجتبی یادگاری ورزشکار با اخلاق اراکی مسیر اراک تا حرم حضرت معصومه(س) را به منظور حمایت از مسلمانان روهینگیایی و اعلام انزجار از نسل‌کشی دولت میانمار خواهد دوید.

این ورزشکار اراکی این اقدام ورزشی و فرهنگی خود را از صبح امروز همزمان با هشتمین روز از مهرماه مصادف با روز تاسوعا آغاز کرده است.

یادگاری سال های گذشته نیز با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در اقدامی مشابه و در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(ص) مسیر اراک تا حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و حرم رضوی را دویده است.

کشتار مسلمانان روهینگیایی در میانمار در روزهای اخیر شدت گرفته و این دومین بار در سال جاری میلادی است که خشونت‌ها علیه آنها، موج عظیمی از آوارگان را به وجود می‌آورد.

کمیساریای پناهندگان سازمان ملل، در روزهای اخیر ده‌ها هزار نفر از اقلیت مسلمان روهینگیایی برای فرار از خشونت‌ها، با قایق یا پای پیاده از مرز میانمار عبور کرده و وارد بنگلادش شده اند.

ارسال نظرات