استاندار لرستان:

محرم، فصل خون و شهادت/ حماسه عاشورا در زندگی شیعه جریان دارد

استاندار لرستان در پیامی ضمن تسلیت ایام محرم حسینی گفت:محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی‎کران شیعه داغدار غم سیدالشهدا (ع)، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‎ترین حماسه و دلخراش‎ترین مصیبت تاریخ بشریت و تلخ‌ترین روز جهان است.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۴۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در پیامی فرا رسیدن ماه محرم حسینی و ایام محرم را به عزاداران حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع) تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم ‎الله‎ الرحمن‎ الرحیم
السلام‎ علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی‎کران شیعه داغدار غم سیدالشهدا (ع)، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‎ترین حماسه و دلخراش‎ترین مصیبت تاریخ بشریت و تلخ‌ترین روز جهان است.
روز و حماسه عاشورا در متن زندگی شیعه و عمق باور‌های او جریان داشته و نهضت کربلا تا به امروز سیراب کننده جان‎های عاشقان است.
عاشورا، رکن کعبه و حیات قرآن بوده و بقای حج و صفای صفا و مروه و جان مشعر و مناست.
اینجانب ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه شیعیان جهان به ویژه مردم ولایت‎مدار و متدین استان لرستان تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‎های زندگی باشیم.

دکتر سید موسی خادمی
استاندار لرستان

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار