شبکه سراسری و برون مرزی یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، خبر ، شما ، قرآن ، جام جم، الکوثر ، العالم، سحر، Press TV و HispanTV در مجموع به مدت 1100 دقیقه این اجتماع باشکوه را پوشش دادند .
کد خبر: ۸۹۲۷۴۸۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هر سال روز هشتم محرم که در زنجان به یوم العباس معروف است  شاهد حضور بیش از پانصد هزار نفری عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) از استان و اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور هستیم که با حضور پرشور خود در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان حماسه ای بزرگ را خلق می کنند .

امسال هم صداوسیمای مرکز زنجان طبق سنوات گذشته برنامه ریزی گسترده ای را برای پوشش این دسته عزاداری بزرگ و باشکوه انجام داده بود و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مختلف ، از قبیل سه واحد سیار تلویزیونی ، 3 ست ماکروویو ، دو دستگاه sng  ، شش خط فیبر نوری ، 18 دوربین تصویربرداری، 3 دوربین پرنده، 20 دستگاه میکروفون و ....  و با حضور بیش از 300 نفر از همکاران تولیدی و فنی، کار پوشش زنده این مراسم باشکوه را به انجام رساند .

دسته عزاداری حسینیه اعظم که از ساعت 14/30 شروع شده و مسیر حدود 3 کیلومتری حسینیه اعظم تا امام زاده سیدابراهیم را طی کرد، به مدت 240 دقیقه از شبکه استانی اشراق به صورت زنده پوشش داده شد .

علاوه بر این 14 شبکه سراسری و بین المللی نیز به صورت گسترده بزرگترین تجمع شیعیان پس از اربعین حسینی را به صورت زنده پخش کردند .

در این راستا شبکه سراسری و برون مرزی یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، خبر ، شما ، قرآن ، جام جم، الکوثر ، العالم، سحر، Press TV و HispanTV  در مجموع به مدت 1100 دقیقه این اجتماع باشکوه را پوشش دادند .

 

ارسال نظرات