خبرهای داغ:
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت:امروز آینده بشر در تقابل دو اندیشه است، یکی سرمایه داری غرب با محوریت آمریکا و دیگری اندیشه انقلاب اسلامی با محوریت ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۱۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صیدون حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای سپهر سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در مراسم تاسوعای حسینی علیه السلام که به همت ستاد نماز جمعه بخش صیدون در فلکه ورودی این شهر برگزار شد با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله ع. گفت: امروز قیام سیدالشهدا علیه السلام به برکت انقلاب اسلامی و عنایت خداوند و بخاطر قداست و اسراری که در نهضت و خون مبارک آن حضرت است فکر جدید در عالم شمول را در دنیا بپا کرده است؛ در یکی از تحلیل‌هایی که دشمنان اندیشه شیعه در یکی از نشست‌های شیعه شناسی که در تل آویو برگزا شد به آن پرداختند و بحث کردند این بود که سه اندیشه و سه فاکتور و شاخص ویژه در اندیشه شیعه وجود دارد که مانع تسلیم در مقابل استکبار جهانی می‌شوند.
وی در ادامه افزود:یکی از آن‌ها اندیشه اعتقاد به گذشته سرخ عاشورا و امام حسین علیه السلام، عزاداری، منبر، روضه خوانی و سینه زنی است که بیش از ۱۴۰۰ سال این فکر و اندیشه را نسل به نسل و قدم به قوم انتقال داده است؛ همین فکری که امروز حزب الله لبنان را در مقابل چهارمین ارتش پیشرفته دنیا به پیروزی می‌رساند.

 

وی در ادامه بیان داشت:فکر دیگر انتظار فرج و تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عج در اندیشه شیعه است که امروزه علائم آن را در دنیا مشاهده می‌کنیم و یکی از این علائم داعش با قساوت قلبی که در دنیا به راه انداخته است و به تعبیری جهان صدای پای حضرت مهدی عج را احساس می‌کند و این فکری جدید و نو است برای بشریت و وقتی شرایط آن فراهم شود ظهور می‌کند و بساط فساد، ظلم، الحاد، تبعیض و ناعدالتی را بر می‌چیند.

 

وی در پایان گفت:فکر سوم اعتقاد شیعه به بحث امامت و ولایت فقیه است، ولایت فقیه که در دوران امام راحل ره در ایام جنگ هشت سال دفاع مقدس توانست بیش از یک میلیون را با فتوای مرجعیت در مقابل ۸۰ کشور برجسته و توانمند نظامی جهان را بسیج و سازماندهی کند و به پیروزی برساند.
اندیشه امامت است که بیداری اسلامی را در منطقه مدیریت می‌کند، و امروز آینده بشر در تقابل دو اندیشه سرمایه داری غرب با محوریت آمریکا و اندیشه انقلاب اسلامی با محوریت ایران که است که ان شاء الله اگه اندیشه شیعه و انقلاب اسلامی اینچنینی که امروز حرکت میکند، در حرکت باشد و یارگیری کند پیروز نهایی از آن اندیشه ناب محمدی ص. و شیعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها