مسئول روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: عاشورای حسینی الگویی برای دفاع همه جانبه ملت شریف ایران در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۴۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

صادق حاتمی مسئول روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صبح امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، پیرامون نقش و اهمیت رسانه در فضای کنونی جامعه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: قلم خبرنگاران در مقابل کفر با صلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری را داشته باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: رسانه ها در زمان جنگ با قدرت و صلابت خاصی رشادت ها و جانفشانی های رزمنده ها را در قالب عکس و تصویر به نمایش می گذاشتند تا احاد مردم ببینند و برای قضاوت درست از یک موضوع به جهان منعکس کنند.

وی افزود: امام حسین(ع) برای احیاء فریضه نماز، امر به معروف و نهی از منکر در برابر کفر ایستاد لذا عاشورای حسینی الگویی برای دفاع همه جانبه ملت شریف ایران در برابر استکبار جهانی و مقابله با هر گونه تهدیدهای دشمن در مقابله با جنگ نرم در فضای جامعه می باشد.

حاتمی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب بعد از شکست مفتحضانه در جنگ سخت برای اینکه بتوانند هجمه های خود را بر علیه نظام و انقلاب اسلامی بکار بگیرند سلاح های خود را از سخت به سلاح نرم تغییر داده اند تا بتوانند بر اهداف خود موفق شوند.

وی با اشاره به ارتباط بسیج و رسانه بیان کرد: ارتباط قوی و همیشگی خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب جهانی شدن رسالت بسیج و نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود:.

این مقام مسئول ادامه داد: ما هنوز در حال جنگ با دشمن هستیم، جنگ تمام نشده است و به نوعی فقط سلاح ما در مقابله با تهاجم دشمن تغییر کرده لذا بعنوان افسران جنگ نرم برای شکست دشمن مسئولیت بزرگی بر عهده داریم.

وی وجه تمایز رسانه ها در دفاع مقدس و رسانه ها امروز در فضای حاکم بر جامعه را به تصویر کشاندن در زمان جنگ نیز با قدرت و صلابت خاصی رشادت ها و جانفشانی های رزمنده ها را در قالب عکس و تصویر به نمایش می گذاشتند تا احاد مردم ببینند و برای قضاوت درست از یک موضوع به جهان منعکس کنند.

حاتمی خاطر نشان کرد: تعامل مثبت و سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران با روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندی‌های سپاه و نقش‌پذیری پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف، می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی در پایان گفت: بسیجی در یک دستش باید قرآن و در دست دیگرش سلاح باشد و سلاح جنگ نرم در رسانه ها قلم و دوربین رسانه ای است و خبرنگاران باید با قلم رسانه ای خود برای به تصویر کشاندن صحنه های عاشورا و تبیین فرهنگ عاشورا به نسل جوان انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات