خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید رجایی حوزه شهید قربانی با اشاره به برپایی نمایشگاه «خیمه‌گاه شهدا» در منطقه نوبهار قم گفت: طی 6 شب فعالیت نمایشگاه هفته دفاع مقدس نزدیک به 15 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۶۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

حسن میرآفتاب در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، تصریح کرد: پایگاه شهید رجایی حوزه شهید امرالله قربانی در راستای گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی را دنبال کرده است که تا بتواند رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس را یادآوری کند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه خیمه‌گاه شهدا در منطقه نوبهار قم اضافه کرد: طی 6 شب فعالیت نمایشگاه هفته دفاع مقدس نزدیک به 15 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

فرمانده پایگاه شهید رجایی حوزه شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با غرفه‌های مختلف از جمله ارائه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی و محصولات فرهنگی، کودک و نوجوان، پل متحرک، شبیه‌سازی منطقه عملیاتی، ایستگاه صلواتی، جنگ نرم و مشاوره خانواده خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کرده است.

وی از اجرای برنامه پرده‌خوانی با استفاده از ظرفیت کارشناسان دینی یاد کرد و گفت: معرفی شهدای مدافع حرم در غرفه متبرک به پرچم قبر حضرت زینب(س) و ثبت دلنوشته‌های مردم برای شهدا از جمله دیگر اقدامات انجام شده در نمایشگاه خیمه‌گاه شهدا بوده است.

میرآفتاب با بیان اینکه برنامه تعزیه‌خوانی ویژه حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس منطقه نوبهار قم دنبال شده است، تصریح کرد: روایت‌گری از رشادت‌ها و خاطرات شهدا توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم منطقه نوبهار و تشریح آموزه‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بوده است.

فرمانده پایگاه شهید رجایی حوزه شهید امرالله قربانی از سخنرانی حسن مالکی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم، محمدعلی مختاران فرمانده سابق ناحیه امام حسین(ع) و احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس پایگاه شهید رجایی یاد کرد و افزود: در برپایی این نمایشگاه نزدیک به 50 نفر از بسیجیان حوزه شهید امرالله قربانی مشارکت داشته‌اند.

وی اظهار کرد: امسال در برپایی این نمایشگاه لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع)، ناحیه امام حسین(ع)، سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری منطقه یک قم مشارکت داشتند اما امیدواریم در سال آینده از مشارکت مجموعه‌های فرهنگی دیگر استان نیز به صورت گسترده‌تر استفاده کنیم تا بتوانیم برنامه‌های مطلوب‌تری را دنبال کنیم.

ارسال نظرات