نماینده مردم مشهد و کلات گفت: دشمن با ایجاد جریان تکفیری و داعشی می‏‌خواهد اسلام هراسی را گسترش دهد.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۵۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر در ویژه برنامه شام‏‌غریبان حرم مطهر رضوی که با حضور عموم زائران در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی سید الشهدا(ع) در قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود، نفاق در آن زمان در بین مردم به شدت اوج گرفته بود و حضرت در عاشورا با آن‏ها مقابله کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز در جامعه برخی جریان نفاق را دنبال می‏‌کنند، آنها می‏‌خواهند عقائد مردم را تغییر داده و ارزش‌‏های اسلام و انقلاب را محو کنند.

حجت الاسلام پژمانفر گفت: سیدالشهدا(ع) علیه بدعت‏‌ها قیام کرد، خیلی از دشمنان امام حسین(ع) اهل نماز بودند اما بی‏‌حیایی، بدعت و نفاق در آنها رسوخ کرده بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن روز به روز برای جوانان ما برنامه‌‏های متعدد تهاجم فرهنگی را طراحی می‏‌کند، عنوان کرد: اکنون برخی از جوانان ما زخمیِ تهاجم فرهنگی دشمن هستند، دشمن می‏‌خواهد اعتقادات جوانان را متزلزل کرده و به جای آن بی‌حیایی، بی عفتی و نفاق را رشد دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای نجات از بدعت‏‌ها و تهاجم فرهنگی باید در چارچوب ولی فقیه و دین حرکت کنیم تا با تاسی به سیره اهل بیت(ع) از عموم تهاجمات در امان باشیم.

وی افزود: دشمن با ایجاد جریان تکفیری و داعشی می‏‌خواهد اسلام هراسی را گسترش دهد، در حالی که در اقصی نقاط جهان خیلی‏‌ها به اسلام گرایش یافته‌‏اند.

حجت الاسلام پژمان‌فر تاکید کرد: در این روزهای محرم باید به فلسفه عاشورا بیشتر توجه کنیم، سخنان و خطبه‏‌های امام حسین(ع) در روز عاشورا را مورد مطالعه قرار دهیم و آموزه‏‌های آن را سرلوحه دینداری خویش قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها