خبرهای داغ:
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی" و سیزدهمین نمایشگاه "تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی" ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۹۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی" و سیزدهمین نمایشگاه "تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی" 11 تا 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

به گفته عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی، شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی و شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات توان‌بخشی فعال هستند حضور دارند. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در تاریخ‌های 11 تا 14 مهرماه از ساعت 10 صبح تا 17 به نمایشگاه بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

در این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین رخدادهای حوزه سلامت محسوب می‌شود تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی، داندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی گرد هم می‌آیند و کالاهای جدید عرصه پزشکی را به نمایش می‌گذارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای توانمندی‌های تولیدات داخلی، آشنایی سرمایه‌گذاران با بخش تولید، صادرات و واردات لوازم و تجهیزات پزشکی، معرفی ظرفیت‌های کشور در بخش درمان و پزشکی و غیره است.

این نمایشگاه این فرصت را ایجاد می‌کند که فعالان حوزه تجهیزات مرتبط با سلامت بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برقرار کنند و همچنین سبب تعامل بین شرکت‌های فعال در این حوزه می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی شیراز که  14 تا 17 مهرماه سال گذشته برگزار شد 200 شرکت داخلی و خارجی در قالب 460 غرفه محصولات خود را عرضه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها