خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تنها از عهده دولت بر نمی آید و می طلبد تا ملت ظرفیت عظیم خود را هرکس در حد خودش به دست بگیرد و وارد میدان شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۲۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین جهانی در همایش ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  فردوس گفت : سربازان رهبر ایران اسلامی غیورمردانی شجاع هستند که هرگز اجازه نخواهند داد تا بار دیگر حرم حضرت زینب (س) و اهل بیت حتی یک آجر از آن کم شود.

وی در ادامه با استناد به آیه قران کریم دشمن ترین دشمنان مسلمانان را یهودیان عنوان کرد و گفت: یهود و صهیونیست اگرازبین برود سرچشمه فساد, تفرقه و اختلاف از بین خواهد رفت وبرای همین است که اسلام اصرار برنابودی اسرائیل دارد.

جهانی رفع مشکلات بیکاری و اشتغال را منوط به دولت ندانست و گفت: رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تنها از عهده دولت برنمی آید و می طلبد تا ملت ظرفیت عظیم خود را هرکس در حد خودش به دست بگیرد و وارد میدان شود این یعنی حکومت مردم سالاری.
 
ظرفیت مردمی در قالب بسیج موجب پیروزی دفاع مقدس شد

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس نیز ارتش و سپاه تنها بخشی از جنگ را به عهده گرفتند وظرفیت مردمی در قالب بسیج بود که توانست ما را در دفاع مقدس پیروز کند.

وی هیئت ها را ظرفیت مردمی عنوان کرد ودر ادامه گفت: طرح قوانین و اعلام کلی سیاست ها تنها برای دستگاه ها اجرایی نیست بلکه هر فرد انقلابی و حزب الهی باید به نوبه خود اجرا کننده این سیاست ها باشد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها