عبدالله رضیان در مراسم علمدار حسین (ع) که به مناسبت تاسوعای حسینی در شهر ارطه برگزار شد با بیان اینکه ششمین سال متوالی است که این تجمع عظیم در شهر ارطه انجام می‌شود، اظهار کرد: حضور هیأت‌های مختلف از مجموعه شهر ارطه و محلات مختلف بر زیبایی این مراسم افزوده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۹۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان در مراسم علمدار حسین (ع) که به مناسبت تاسوعای حسینی در شهر ارطه برگزار شد با بیان اینکه ششمین سال متوالی است که این تجمع عظیم در شهر ارطه انجام می‌شود، اظهار کرد: حضور هیأت‌های مختلف از مجموعه شهر ارطه و محلات مختلف بر زیبایی این مراسم افزوده است.

وی افزود: روز تاسوعا متعلق به علمدار امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس بوده و این امام همام، اُسوه ایمان و رشادت است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران نشان داد که در همه حال رهرو راه اباعبدالله است و در طول تاریخ، یاد امام حسین(ع) را زنده نگه داشته‌اند.

رضیان به مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی و استقبال مردم اشاره کرد و گفت: این ملت اثبات کرد که پیرو راه امام حسین(ع) است و ترس و واهمه‌ای از سر بریدن‌ها ندارد و برای حفظ اسلام با همه دشمنانی که با لباس دین به جنگ دین آمدند مبارزه خواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هیأت شهدای المهدی شهر ارطه هرساله این مراسم باشکوه را در روز تاسوعای حسینی برگزار می‌کند، گفت: در سال‌های آینده این حضور پرشورتر باشد تا این قبیل عزاداری‌ها فردای قیامت توشه راه ماه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها