مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید حججی پیام واضحی برای سازش کاران داشت پیامی که برای برخی‌ها بسیار سنگین و ناگوار بود. در زمانی که سعی می‌کردند به مردم تلقین کنند که عزت در سازش با دشمن است اما حججی به همه نشان داد که عزت در مقابله با دشمن خدا و یاری دین خدا به دست می آید.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۹۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش سعید ناصرلویی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، در خصوص مراسم تشییع با شکوه شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی اولین کسی نبود که طی چندسال اخیر در سوریه به شهادت رسید ولی به لحاظ تاثیرات اجتماعی و فرهنگی خاص ترین شهید بود.

وی عزت و سربلندی شهید حججی در بین مردم را نتیجه روحیه مقاومت و اعتماد به وعده‌ی خداوند عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شد برخی سیاسیون که عزت خود را با فشار ایمیلی به دست آورده بودند احساس پوچی کنند و از شرکت در مراسم تشیع این شهید عزیز امتناع ورزند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین بیان کرد:عدم حضور رئیس جمهور در تشییع شهید حججی برای برخی‌ها تعجب آور بود اما با نگاهی کوتاه به گذشته می توان علت حضور نیافتن ایشان را درک کرد.

ناصرلویی در ادامه تصریح کرد: فردی که در ستادهای انتخاباتی‌اش با توهین به مدافعان حرم رای جمع می‌کرد و حامیان سیاسی‌اش از منتقدان مدافعان حرم‌اند قطعا روی شرکت در مراسم تشیع را نداشته است و یا شاید هم در این فکر بودند چگونه خاطره ی رشادت های حججی را از ذهن مردم پاک کنند ولی باید به آنها گفت:اگر فهمیده را از کتب درسی حذف کردید حججی را در تاریخ ثبت خواهیم کرد.

وی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید حججی پیام واضحی برای سازش کاران داشت پیامی که برای برخی‌ها بسیار سنگین و ناگوار بود. در زمانی که سعی می‌کردند به مردم تلقین کنند که عزت در سازش با دشمن است اما حججی به همه نشان داد که عزت در مقابله با دشمن خدا و یاری دین خدا به دست می آید.

با تاکید بر اینکه مهمترین درس نهضت عاشورا صبر و مقاومت است خاطرنشان کرد: آنها که به اشتباه از عاشورا درس مذاکره گرفته‌اند باید با دقت بیشتری تاریخ را بخوانند تا از تاسوعا درس ولی شناسی و وفا بگیرند که چگونه در برابر وسوسه‌های دشمن تسلیم نشوند و سر سازش با مستکبران بر ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات