خبرهای داغ:
فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: رشادت، مردانگی و ایثاری که رزمندگان طی 8 سال دفاع مقدس خرج کردند سبب امنیت افتخار آمیز امروز کشور ما است.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۹۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ صاحب الامر (عج) در همایش رزمندگان شریف آباد گفت : انقلاب اسلامی براساس مقاومت کار خود را شروع کرده است هرجا به سازش رفته است به مشکل برخورده .
آذربایجانی اظهار کرد: در 31 شهریور دشمن قرار بود که 3 روزه خوزستان را بگیرد و هفت روزه بیاید تهران ، دشمنی با تمام تجهیزات و تا دندان مسلح که از نظر مالی کشورهای عربی و از نظر تجهیزات کشورهای کل دنیا کمکش می کردند و دست به دست هم داده بودن تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند.
وی ادامه داد: اما فقط برای گرفتن و تصرف خرمشهر 34 روز طول کشید و مقاومت مردم خرمشهر 34 روز به طول انجامید تا شهر با دستان خالی مردم سقوط کند .
فرمانده تیپ82 صاحب الامر(عج) گفت : دشمن وجب به وجب حرکت می کرد ،در خرمشهر از روی جنازه ها عبور می کرد کسی دستانش را بالا نمی برد ، بغل دستیش شهید می شد فرار نمی کرد می ایستاد و مقاومت می کرد و با حداقل تجهیزات مقاومت می کرد .
وی افزود : آزادسازی خرمشهر 24 روز به طول انجامید از دهم اردیبهشت سال 1361 شروع شد و سوم خرداد خرمشهر آزاد شد . خبر سقوط خرمشهر را که می خواستند به امام (ره) بگویند، گفتند طوری بگوییم امام (ره) ناراحت نشود چون امام (ره) ناراحتی قلبی دارد ، محضر امام (ره) رسیدن گفتند مردم خرمشهر با رشادت جنگیدند و مقاومت کردند اما خرمشهر سقوط کرد امام (ره) فرمود : جنگ است در جنگ چنین اتفاقاتی عادیست .
وی در ادادمه بیان کرد: خبر فتح خرمشهر را به امام (ره) رساندن و گفتند بسیج سپاه و ارتش دست به دست هم دادند خرمشهر فتح شد امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد .
آذربایجانی تبیین کرد: موصل را داعش در پنج ساعت گرفت، 35 کیلومتر از مرز موصل تا ترکیه است داعش ماشین ها را ردیف کرد و پنج ساعته موصل را گرفت ورودی موصل یک پادگان نظامی است که نه هزار و پانصد نیروی نظامی مجهز دارد! داعش به راحتی آمد داخل پادگان کل امکانات و تجهیزات را گرفت در بانک ها تمام اعتبارات را برداشت کل شهر دست داعش افتاد.
وی اذعان کرد: همه این اتفاقات با خیانت رخ داد در خرمشهر ما 34 روز مقاومت با حداقل امکانات این جا پنج ساعت با خیانت نقش مقاومت و خیانت ها را مشاهده کنید .
فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در پایان افزود : امروز به برکت خون شهدا و یثارگری های شهدا صبر و استقامت خانواده محترم شهدا افتخار می کنیم در مملکتی زندگی میکنیم که جزو امن ترین کشور های جهان است .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها