خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهادت هنر مردان خداست/شهید حججی انقلاب فرهنگی انجام داد

مراسم یادواره 73 سردار شهید شهر تاکستان و یادبود شهدای مدافع حرم با حضور سردار عراقی در گزار شهدا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۲۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم یادواره 73 سردار شهید شهر تاکستان و یادبود شهدای مدافع حرم با حضور سردار عراقی در گزار شهدا برگزار گردید.
سردار عراقی تسلیت ماه محرم و تبریک ایام پر افتخار دفاع مقدس از شباهت این دو واقعه گفت: ایام محرم با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده که هر دو شبیه به هم هستند ، حرکت عاشوراییان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در امداد هم می باشند
وی در ادامه از همسنگر خود گفت: شهید محرم رحمانی با آن اخلاص و تقوایش معلوم بود جزو شهداست و آنچنان گریه می کرد که حق حق آن به گوش می رسید.
عراقی ابراز کرد: ما هرچه داریم از شهدا است، وقتی کسی قدم در عرصه جبهه ها می گذارد با شهادت خودش جامعه را اصلاح می کند و این هنر مردان خداست و شهادت شمعی است که ظلمات را روشن می کند و به قول شهید مطهری همانند شمع می سوزند و محفل را برای دیگران روشن می کنند.
سردار عراقی با اشاره به آیات قرآنی در خصوص شهدا گفت: بر اساس آیات الهی شهدا زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند ، آنها زنده هستند و ما درک نمی کنیم .شهدا برای کشور عزت آفرینند، مانند شهید حججی که در دنیا غوغا برپا کرد و در زمان شهادتش تمام بدن ایشان را بریده بودند و برای تشیع پیکر ایشان از همه گروه ها آمدند در تهران و مشهد و اصفهان تمام خیابان ها پر شد از عاشقان شهادت و ولایت.
وی در ادامه با اشاره به مسائل امنیتی کشور اذعان کرد: در شمال غرب کشور و بخشی از کرمانشاه گروهی ضد انقلاب و کمله دموکرات و سازماندهی شدند و از شمال عراق به کشور عبور داده شدند برای انجام عملیات های انتحاری که قوای نظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) تار و مارشان کردند.
عراقی تصریح کرد: این امنیت را ما مدیون شهدا هستیم که هدیه خداوند به ماست، شهید حججی انقلاب فرهنگی انجام داد چون همه چیزش را برای اسلام فدا کرد .
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه ابراز کرد: اگر روحیه شهادت طلبی نداشته باشیم دیگران ازما بیشتر تجهیزات دارند ، دشمن از ایمان و روحیه شهادت طلبی ما می ترسد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار