سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهید حججی:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز شهید حججی نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است و پیکرش سند وفاداری و بیعت این ملت با آرمان های امام حسین است.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۳۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید حججی گفت: امروز به کهکشان پرستاره شهیدان نجف آباد یک ستاره پرفروغ و روشن دیگری اضافه شد.


سردار حسین سلامی افزود:2500 شهید از فرمانده شجاع سرلشکر احمد کاظمی تا محسن حججی نجف آباد را به گلستانی از لاله های سرخ تبدل کرده،4هزارو 500  جانباز و 400 آزاده و هزاران رزمنده دلاور نقشی جاودان در دفاع مقدس ملت ایران علیه نظام استکبار بنا کرده اند.


وی تاکید کرد: نحوه شهادت محسن، تصویری نزدیک و جلوه ای با شکوه از شهادت یاران امام حسین علیه السلام را بر صفحه دلها نقاشی کرد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:سیمای آرام ،چشمان نافذ و صلابت و چهره محسن را هنگام اسارت و شهادت با چهره منفور و شقی آن تروریست مقایسه کنید ؛ اشقیای این دوران به جا ماندگان از دوران یزید هستند.


 شهید حججی، نماد همدلی،شکوه و صلابت یک ملت


سردار سلامی  با بیان اینکه او به امام حسین اقتدا کرد و بی سر بودن او موجب سرافرازی ما شد گفت: شهید حججی بدون دست به سرزمین خود بازگشت، محسن مانند قاسم شهد شهادت نوشید و مانند علی اکبر به میدان جنگ رفت و قطعه قطعه شد تا پیکره امت اسلام به هم پیوند بخورد.


وی تاکید کرد:او امروز نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است و پیکرش سند وفاداری و بیعت این ملت با آرمان های امام حسین است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،شهید حججی را  میوه جذاب و دلنشین شجره طیبه ای دانست  که امام در سرزمین دل های مسلمانان کاشت و رهبر انقلاب با منطق قران آبیاری کرد و ثمره آن جوانان سروقامتی همچون محسن ما هستند.


سردار سلامی ،محسن را  از رویش های امروز انقلاب اسلامی و شخصیت این شهید سرافراز را  فراتر از کالبد مادی و دنیایی دانست که روح  او در کالبد جوانان ما تکثیر شده است.


 وی اضافه کرد:محسن حججی فرزند همه ملت ایران، همه امت اسلام  و فرزند رهبر بزرگ انقلاب است؛ او روح عاشورا را دوباره در کالبد این ملت زنده و بعثتی در قلب ها ایجاد کرد.


 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:شهید حججی با آن چشم های نافذش دوباره آرمان ها را احیا  و روح شهادت طلبی را زنده کرد و قضاوت ها را درباره ملت ایران تغییر داد.

سردارسلامی گفت:آنها که فکر می کردند ملت ایران خسته شدند این جلوه های خروشان ملت ایران در مشهد، تهران، اصفهان و امروز نجف آباد را ببینند.

وی افزود:ببینند اعجاز یک شهید چگونه در ملت ها اعجاز ایجاد و جوانان را مهیای نبردی بی پایان تا انتهای سقوط می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جوانان ما امروز در افق اندیشه بلند خود تعقیب آرزوهای محسن را در دستور کار خود قرار داده اند.


وی، شکوه شهادت شهیدان را عامل اصلی پیروزی های ما در تاریخ چهل ساله اخیر در نبرد با استکبار دانست و گفت: شهدا نشان دادند سعادت ما در تبعیت از اندیشه های رهبر انقلاب اسلامی است که در جست و جوی آزادی مسلمانان از اسارت طاغوت است.

سردار سلامی اضافه کرد: اگر امروز به قدرتی طراز اول در حال تبدیل هستیم و توانسته ایم تمام تهاجمات استکبار را خاموش کنیم و گورستانی برای دفن آرزوهای دشمنان بسازیم به برکت شهادت این عزیزان و تجلی روح عاشورا در کالبد ملت ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:اگر می بینید بلاد اسلام به میدان جهاد علیه مستکبران تبدیل شده آثار و بازتاب شهادت 2500 شهید نجف آباد و صدها هزار شهید این ملت است که به عنوان حجت های خدا ریشه های اعتماد مردم به نظامشان هستند.
 
شهید حججی، نماد همدلی،شکوه و صلابت یک ملت 

سردار حسین سلامی افزود: رییس جمهور آمریکا با اهانت به ملت ایران ما را حامی تروریسم خواند غافل از اینکه چند ماه پیش اعتراف کرد داعش به عنوان سمبل ترویسم زاییده آمریکاست.

وی ادامه داد: به رییس جمهور آمریکا می گوییم همه دولت های پیشین شما هم، همه قدرت خویش را به کار بردند تا نظام مقدس ما را شکست دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،ایران امروز را قدرتی نوظهور بر مبنای هویت اسلامی دانست و خطاب به دشمنان این ملت گفت:خواستید شکیبایی ملت ما را به پایان برسانید اما ما از دیوار اراده شما عبور کردیم، دانشمندانمان را ترور کردید اما ما سینه فضا را شکافتیم و به آسمان صعود کردیم.

سردارسلامی افزود:می خواستید ما را از قدرت دفاعی تخلیه کنید اما هر روز جوانان ایرانی قدرت خود را به اشکال جدیدی به شما نشان دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خطاب به دشمنان ایران گفت:این چشمان شماست که نمی بیند و گوش های شماست که نمی شنود.

سردار سلامی افزود: شما در کجای تحولات منطقه قرار دارید جز آنکه رانده شده اید؛ به فکر مشکلات جامعه خود و فقر و بدبختی و زیرساخت هایی که نوسازی نشده باشید.

وی با اشاره به اینکه ما زندگی خود را بر اساس تعامل با آمریکا بنا نکرده ایم گفت: حیات ما مستقل از برجام است و اگر برجام برای شما تنها گزینه است برای ما اصلا گزینه نیست.

سردار سلامی تاکید کرد: جهان بسیار بزرگتر از آمریکا و ایران بسیار بزرگتر و باشکوه تر از دامنه قدرتی  است که  استکبار جهانی انباشته است تا ما را  مهار کند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات